pieterpaula Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Is er een manier om op een Dakota 20 van een multi te navigeren naar het volgende waypoint i.pv. handmatig in voeren? Ik ben al aan het proberen geweest, maar kom er niet echt uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Bij sommige multi's (waar je het volgend punt ter plekke moet bepalen), daar kan het uiteraard niet Maar uiteraard zijn de additional WP's ook te zien en te gebruiken in de GPS Hoe laad je de caches in de GPS? Los per cache via de listing of per PQ? Als je het met een PQ doet, dan krijg je twee bestanden, één met de caches en één met de WPs. Als je de tweede niet plaatst....dan zijn ze er uiteraard niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Of staan ze er wel op, maar weet je niet hoe je ze moet selecteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pieterpaula Geplaatst 17 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2017 Ze staan er wel op, maar er staat geen cachenaam boven dus weet ik niet welke erbij de cache hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Als het goed is staat de gc-code als onderdeel van de naam in het label Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omepietie Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Als het goed is staat de gc-code als onderdeel van de naam in het labelIk ga vandaag eens even verder kijken. Verstuurd vanaf mijn GM 5 Plus d met Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden