Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wj hebben net een nieuwe Oregon 700. Het is ons gelukt caches te downloaden met het toestel via GC live.... We komen daar echter met geen mogelijkheid meer in. In de handleiding staat dat je in de geocaches lijst op het schatkistcertificaten moet drukken. Wij kunnen dat schatkistje nergens vinden ????wie helpt ons, vanuit het startmenu, aan een eenvoudig stappenplan. We zijn geen premium lid.

We willen gewoon GC codes kunnen inladen...

Geplaatst

GPS aanzetten, Tik op het startscherm en de kaart verschijnt. Helemaal boven in het scherm staat een klein pijltje (▼). Tik op dit pijltje en bovenin verschijnt het geocachescherm. Tik 1 of twee maal hierop en er verschijnt een scherm met 3 icoontjes bovenin. Het middelste icoontje is het schatkistje. Als je hierop tikt (1 of 2 maal), zie je de geocaches die je hebt gedownload (als het goed is) verschijnen. Succes!!

Geplaatst

Dank voor je hulp.

Ik heb het gevonden!

Bij mij werkt het toch iets anders..... Dat pijlte zie ik namelijk niet :-(

Maar als ik door scroll naar de pagina waarin bovenaan de naam van een cache staat en in klik daarop kan ik verder de stappen volgen die je hebt beschreven!

Top!

• 1 month later...
Geplaatst

Bij mij werkt het toch iets anders..... Dat pijlte zie ik namelijk niet :-(

Waarschijnlijk gebruik je het datafield dashboard. Je moet het geocaching dashboard gebruiken. Dat kun je met het pijltje tevoorschijn halen en verbergen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...