antarctica Geplaatst 24 mei 2017 Geplaatst 24 mei 2017 Ik heb een heel simpele Garmin Nuvi als extra autonavigatie ( kan coords in WGS84 aan). Bij aanschaf zat er een kabel met aanstekeraansluiting bij en een USB naar mini USB kabel. Die laatste ben ik kwijt geraakt, helaas. Elke andere USB kabel zet de Nuvi in mass storage. Dat is niet de bedoeling, want dan zie ik mijn route niet. Waar moet ik naar op zoek om weer een goed kabeltje op de kop te kunnen tikken? Het moet dus een USB naar mini USB zijn, die alleen als voedingskabel werkt. Antarctica
thex Geplaatst 25 mei 2017 Geplaatst 25 mei 2017 Als zoeken niet lukt, pas er 1 aan. Alleen de voeding meenemen, en de rest eruit knippen: http://www.eliveld.nl/themes/RSM-met-LEDs/Montage-USB-aansluiting/USB.jpg
MarcoDomi Geplaatst 25 mei 2017 Geplaatst 25 mei 2017 Het kabeltje van een goedkope powerbank (bv kruidvat, action)?
antarctica Geplaatst 26 mei 2017 Auteur Geplaatst 26 mei 2017 Het blijkt aan de USB aansluiting in de auto te liggen. In de auto waarin ik het getest heb gaat de Nuvi in mass storage, in de auto waarin ik het nodig heb werkt de Nuvi gewoon als GPS. Bedankt voor het meedenken allemaal. Antarctica
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden