Spring naar bijdragen

Geocachers gezocht.... - Die willen meehelpen aan een kindercache


Eagles

Aanbevolen berichten

Wie wil mij helpen bij een vakantieactiviteit op mijn werk. Namenlijk een middagje schatzoeken. Ik werk met kinderen van 4-9 jaar en zij willen ook graag wel eens een "schat" zoeken. Voor de gelegenheid ga ik een nieuwe cache maken die ik na die middag op een andere lokatie ga voortzetten.

 

De hunt zal plaatsvinden op maandagmiddag 15 juli en ik heb dan enkele geocachers nodig die mij hierbij willen helpen, door een groepje kinderen en een leidster mee het bos in te nemen op weg naar de schat.

 

Ik hoop dat er een aantal hunters zijn die intresse hebben, want dan kunnen wij samen zo'n 20-25 kinderen heel blij maken.

 

Groetjes, Miranda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hmmz..

 

jammer dat ik niet in staat ben op maandag vrij te nemen.. anders was ik even in de auwto gestapt..

jammer hoor!

 

groetsen,

 

Gimli  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, had graag geholpen, ik moet echter deze dag heel hard ons land verdedigen....... een andere keer dan maar.

 

ZONNIG SPOOR

 

ZUURTJE

[CU in Belgie bij Old Quarry]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer dat ik niet in staat ben op maandag vrij te nemen.. anders was ik even in de auwto gestapt..

Same here... was het in het weekend geweest... Ik had de kinderen van mijzelf vast wel mee kunnen nemen.  :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...