Sivota Geplaatst 22 maart 2017 Geplaatst 22 maart 2017 Mededeling van Groundspeak: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=343520&pid=5642922&st=0&&do=findComment&comment=5642922
de kikkers Geplaatst 22 maart 2017 Geplaatst 22 maart 2017 Sivota: Dank je wel voor de mededeling van Groundspeak. Alleen weet ik niet wat de gevolgen zijn van deze mededeling. Graag nadere uitleg...
Sivota Geplaatst 22 maart 2017 Auteur Geplaatst 22 maart 2017 Er staan een aantal links in het berichtje waar ik naar verwijs. Ik zou zeggen klik door en je bent op de hoogte. Dit is overigens gewoon een "reminder", degenen die de oude en/of nieuwe app gebruiken hebben er het hele afgelopen jaar over kunnen lezen (en schrijven) op het Groundspeak forum.
ioHpeiH Geplaatst 23 maart 2017 Geplaatst 23 maart 2017 Ik vond de oude app nog best OK om even wat caches binnnen te halen en te zoeken als dat toevallig zo uit kwam. Maar sinds ongeveer een jaar gebruik ik eigenlijk altijd L4C / Looking4cache op de iPhone. De nieuwe officiële app gaat mijn vriend niet worden. Gelukkig zijn er alternatieven.
de kikkers Geplaatst 23 maart 2017 Geplaatst 23 maart 2017 (bewerkt) Dank je wel Sivota voor de uitleg Ga je zaterdag ook naar het HCE in Hoorn? Groetjes van Kikkertje 23 maart 2017 bewerkt door de kikkers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden