damrakker Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Hallo In het verleden sloeg ik coordinaten van opgeloste puzzels op in een map In het blokje van de geocach waar je ook de gegeven naar de gps kunt sturen stond in het verleden rechts onder MAP AANMAKEN nu staat er VOEG TOE AAN LIJST Mijn oude gegeven kan ik niet meer terug halen Hoe krijg ik dat weer voor elkaar Ze hebben er dus wat aan verandert Is er iemand die mij de oplossing kan geven, om is het herstel naar zeg maar het oude niet meer mogelijk vr gr hindrik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Hallo hindrik, Welkom op het forum Kikker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Inderdaad, welkom. Ik weet niet precies hoe de cachepagina er eerder uit zag, want ik gebruikte die functie nooit, maar misschien ging het om de veldnotities? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Gecorrigeerde coördinaten houd je op de website bij door op het pennetje naast de cachecoördinaten te klikken. Verder snap ik ook niet helemaal wat je bedoelt. Misschien bedoel je de bookmark lists? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 En dan heb je natuurlijk nog de privé cachenotitie, onder de gele disclaimer-balk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden