Spring naar bijdragen

Double Dutch


walibi

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?

 

Heb recentelijk de cache double dutch tevoorschijn getoverd, de box vervangen, vieze en oude goodies weggegooid, nieuwe goodies gekocht en erin gestopt, nieuw logboekje erin, nieuwe zak etc. (zie ook diverse logjes GC764).

 

Geocache stickers gekocht voor op de box, en ik moet het informatiekaartje (Dit is een spel.... blijf af) ook nog uitprinten en lamineren.

Het best is natuurlijk dat hier een telefoonnummer op komt te staan (om welbekende redenen), voordat ik dit op de box plak cq erin stop.

 

Ook heb ik het oude logboekje nu thuis. Dit behoort mij niet toe, maar degenen (Wilma, Hans en René) die de cache gestart zijn, maar nu om wat voor redenen dan ook gestopt zijn. Ik wil hun in elk geval vragen of zij het logboekje willen hebben.

 

De Cache is "adopted" door SGN (Geoman), ik heb via de site twee keer gemaild over het email-adres van de starters en welk telefoonnummer (ik heb er geen bezwaar tegen dat het mijn nummer is, mag ook in de omschrijving komen te staan voor nood of hulplijntje) maar krijg geen bericht terug. Kan iemand mij in contact brengen met Wilma, Hans of René? Dan is in elk geval het logboekje op de plek waar die hoort.

 

Groetjes en dat de oudste nog bestaande multicache maar mag blijven bestaan,

 

René - Walibi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben geen flauw idee wie Wilma, Hans en René zijn. Zij zijn ook ruim van voor onze tijd. Maar wel hulde voor deze actie. Het was één van de eerste caches die het team heeft gedaan en ook wij zouden het jammer gevonden hebben als deze verdwenen zou zijn.

 

Hulde

 

tot cache,

team Wij Drie [8D]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij in contact brengen met Wilma, Hans of René?

 

Wilma is de vrouw van Hans, Hans is de ex compagnon van Rene en Rene is Geoman Ik denk dat je dan toch nog nog een keer contact kunt opnemen met Geoman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilma is de vrouw van Hans, Hans is de ex compagnon van Rene en Rene is Geoman Ik denk dat je dan toch nog nog een keer contact kunt opnemen met Geoman

 

Megaheks, bedankt voor je reactie maar weet je dit zeker?

Double Dutch is op 4 juni 2001 gelogd door geoman.

 

June 4, 2001 by Geoman (44 found)

Found this one without too much trouble.

Very quickly we got to within 30 meters of the cache and kept circling due to bad reception.

EPE between 10-27. After a 10 minutes search we decided to cheat and found the cache without problems. Took nothing, left nothing, because we forgot our 'treasures' :P(

Special thanks to Hans(Handsome)and Wilma for inviting us to eat pancakes in the nearby restaurant.

 

Er later bijgekomen misschien?

Geoman, laat in elk geval wat van je horen!

 

Groetjes René - Walibi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...