Semmyb Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 hallo, sinds ik windows 10 heb geinstalleerd krijg ik het niet meer voor elkaar om PQ die binnenkomen op mn g-mail te downloaden naar GSAK. Wanneer ik in de mail van geo.com klik op download ,dan komt er een melding binnen van win. 10 of ik een app wil downloaden om de PQ te openen. Maar dit gaat niet. Nu moet ik de binnengekomen mail doorsturen naar een andere provider, is nogal omslachtig. Wie heeft hier een oplossing voor. dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wirholt Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 Meestal heeft dat niet zo veel te maken met de mail provider, maar meer met het programma waarmee je de mail leest. Om je vraag goed te beantwoorden is het handig als je wat meer vertelt over je configuratie. Hoe lees je je mail? Met Thunderbird, met Windows Live Mail, met de Windows 10 Mail app, of nog anders? Misschien even een plaatje van de melding erbij doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krijgertjes Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 (bewerkt) Je kunt in GSAK ook de PQ rechtstreeks van Groundspeak ophalen en imprteren. Dan kun je ook 1000 caches per PQ downloaden. Verder wil Windows 10 kennelijk de PQ ergens mee openen. Dat zou dus met GSAK moeten gebeuren. 27 september 2016 bewerkt door Krijgertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 ga naar geoaching.com API toegang derde van boven daar kan je direkt PQ ophalen Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Semmyb Geplaatst 28 september 2016 Auteur Share Geplaatst 28 september 2016 oki bedankt voor de antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden