Spring naar bijdragen

Trackable


Schiertje

Aanbevolen berichten

Hier een beginnersvraagje. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb vandaag uit een TB hotel een trackable gehaald. Er zouden er 8 inzitten maar er zaten er slechts 3 in. Het laatste logje is van 27 mei.

Degene die ik er uit heb gehaald staat er niet bij. Nu kan het natuurlijk dat degene die hem heeft gedropped nog niet gelogd heeft. Hoelang moet ik wachten. Om hem te kunnen loggen? Ik hoorde van een andere dat je hem anders grabbed en je boze mails krijgt. Deze persoon pakt er nooit meer een om deze reden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kan de tb op je watchlist zetten. Dan krijg je een mailtje als hij in het tb hotel is gestopt. Dit doe je op de tracable site. In het rijtje onder trackable options staat: volg deze trackable. Hier op klikken en hij staat op de watchlist. Als hij dan is gedropt dan kan je hem uit het tb hotel halen.

bewerkt door Adrike2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou nou nou schiertje, ga jij nooit meer een tb meenemen omdat anderen de boel verzaken, een beetje raar

ik hoorde vandaag ook boze tongen zeggen dat er op dit forum ook mensen ronddwalen die nooit aardig tegen beginners kunnen zijn, kom je dan ook nooit meer op het forum? de eerste sigaret smaakt nooit, de eerste alcoholiche versnapering smaakt niet, dan maar te zwijgen over andere eerste keren die tegenvallen, maar toch zijn er een heleboel mensen verslaaft aan sigaretten, alcohol, en worden er elke dag nog ontelbare kinderen verwekt,

 

wat jij heb gedaan een tb uit een gevangenis bevrijden is lovenswaardig, ik zou zeggen ga er vooral mee door, hoe meer mensen die gevangenissen leeg halen hoe meer de reistorren reizen, en daarvoor zijn de de wereld ingegeaan

dat er mensen zijn die laat zijn met loggen is hun faal, wacht gewoon een paar weken en grab dan de tb, wil je echt plezier hebben schrijf een mail naar diegene die hem nog op naam heb staan, wees niet mild lucht je hart zeg wat je denkt, ze mogen weten waar ze mee bezig zijn

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je een tb op goede manier wilt loggen en helpen!

 

Ik ben ook weleens vergeten waar ik een tb dropte of het wilde niet lukken via c:geo en ik vergat het daarna te doen.

 

Dus een vriendelijk mailtje naar degene die 'm in handen heeft, kan natuurlijk ook!

 

Veel plezier met heerlijke hobby!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adrike 2

 

Ik ben dus echt nog een beginner wat dit soort zaken betreft. Waar kan ik die trackable site vinden? Het is trouwens een geomate.jr

Had ik ook nog nooit gezien.

Barny ik wil degene best een mail sturen maar heb dus ook echt geen idee hoe ik er achter kom wie hem in handen heeft.

Marco Domi, bedankt voor je antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, daar ben ik weer. Ik heb hem gevonden via een zoekfunctie. Op 30 -05 heeft iemand hem geplaatst in het TB hotel. Daarna zegt iemand op 30-05 dat hij er niet in zit. En nu vind ik hem daar in maar staat hij daar dus niet geregistreerd. RaRa hoe kan dit. Geen idee dus wie ik moet mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vermoed dat het om deze TB gaat. http://coord.info/TB3XRCZ

Deze ligt gewoon in de inventaris van de cache die jij bezocht hebt. Je kunt hem dus gewoon retrieven uit de cache.

 

Op 13-5 zegt iemand dat hij hem niet gevonden had in die cache, maar hij is ook pas op die dag erin gedropt. Dus mogelijk heeft degene die hem gedropt heeft later op diezelfde dag de cache bezocht dan degene die de tb daar niet vond. Maar dat is verder allemaal niet van belang. De TB staat op de site geregistreerd als in die cache aanwezig EN jij hebt hem daaruit gehaald. Dus er is geen enkel probleem om hem gewoon te loggen als "retrieved from cache"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dit is hem dus niet. Het is een andere.

Sorry het is hem dus wel. Maar ik zie hem echt niet in de inventaris staan van het TB hotel.

Op de TB staat een heel ander nummer. Hoe kan dit dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een keer gekeken en idd staat hij er in. Als ik het nummer wat op de TB staat opzoek kom ik op die jij hebt opgezocht. Nu snap ik alleen niet waarom op deze een heel ander nummer staat. Er hangt ook een ander poppetje aan maar dar kan natuurlijk verwisselt zijn. Maar dat nummer is heel anders. Kan iemand me dat uitleggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke tb heeft 2 nummers.

Het openbare nummer wat iedereen op de pagina van de tb kan zien. Deze begint altijd met TB. Daarnaast heb je de geheime code die op de tb zelf staat. Deze heb je nodig om hem te kunnen retrieven/grabben of discoveren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...