Roercache Geplaatst 26 juni 2016 Auteur Geplaatst 26 juni 2016 Het is eindelijk gelukt! Ik zal jullie nog even informeren over het hoe en wat. Toen ik er een mysterie van maakte vond de reviewer het nog steeds niet goed, omdat er dan eigenlijk geen GPS bij kwam kijken. Ik heb er uiteindelijk toch een traditional van kunnen maken, wat ook mijn wens was, omdat deze bieb een glazen dak heeft. En op de bovenste verdieping is dus gewoon wel GPS ontvangst. Sinds gisteren is ie online. Hij is al 6 keer gevonden en 4 heeft al 4 favorieten. Dus ik ben er blij mee. Bedankt voor het meedenken! En dan mag van mij het draadje gesloten worden.
barny Geplaatst 26 juni 2016 Geplaatst 26 juni 2016 hopeloos probeersel, gedoemt te mislukken bijna iedereen (vriendjes) heeft om aanvullende hints moeten vragen via een App. wat nu als je geen App heb, en dus niet om hints kan bedelen, dan geen hint en nuteloos mensen in een bib storen? hoe dan? een deze mogen vinden zonder tussenkomst van jou gegeven hints? hoe dan als jij even geen tijd heeft om te reageren? hoe als je op vakantie ben?, hoe lang moet een (op vakantie zijnde) cacher wachten totdat jij behoefte heb om eens te reageren? wat als jij het altijd vragen beantwoorden zat bent en niet meer antwoord wat nu als je de taal niet machtig ben en net als heel veel mensen geen internet beschikbaar heb? vragen vragen en nog eens vragen die eigenlijk de revieuwer had moeten stellen maar ik een donkerbruin vermoedden dat de Faalvrijwilligers dat niet gedaan hebben ik hoop op antwoorden, anders ga ik die faalvrijwilliger vragen waarom hij weer eens zo kan faalen in zijn altijd maar door het slachtvee schouderklopjesontvangende vrijwillergersbaantje? Barny
maantje76 Geplaatst 27 juni 2016 Geplaatst 27 juni 2016 Toch zijn er legio aan voorbeelden als deze in deze bibliotheek. Een duidelijke hierin is bijvoorbeeld GCH0P8 De coordinaten brengen je bij een klein gat ergens in een bunker. Hier moet je naar binnen, en vervolgens enkele 100'n meters door een gangenstelsel lopen om de cachecontainer te vinden. No way dat je ook maar enig gps ontvangst hebt daar. Ik denk dan ook niet dat dit het juiste cache type is. Maar duidelijk is dat de ene reviewer niet de andere is...
barny Geplaatst 27 juni 2016 Geplaatst 27 juni 2016 Vriend, kijk eens naar de publikatie datum van die cache, en ga dan eens de richtlijnen nalezen, of (een beter idee) begin eens met de richtlijnen te lezen voordat je wat post Barny
maantje76 Geplaatst 27 juni 2016 Geplaatst 27 juni 2016 (bewerkt) Maar goed, andere dan: GC5BAHP of een van de best gewaardeerde in Nederland: GC2JV5X En , de richtlijnen van 2010 en 2014 niet gelezen, net als bij die andere die van 2003 niet ... 27 juni 2016 bewerkt door maantje76
barny Geplaatst 28 juni 2016 Geplaatst 28 juni 2016 die Duinkerken bunker geeft de plek van de cache redelijk aan, dat je om moet lopen en door de bunker moet gaan is een ander verhaal die sterk overtrokken winkelcache in Maastricht is van 2010, toen handelen de NL-reviewers anders, daar zit dus wel een duidelijke hint bij, iets heel anders dan wat de starter van dit draadje als hint heeft neergezet, en ja, ik weet echt wel dat er een hoop cache's niet kloppen, zeker in het buitenland, is het in mijn ogen te erg dan gaat er zeker een juiste log (NM,NA) van mij komen, al was het maar om andere bezoekers te waarschuwen dat ze iets anders tegenkomen dan wat hun belooft is, en om de maker van de cache te attenderen dat er iets duidelijk niet klopt als de maker van de cache niet reageert dan hoop ik maar dat er nog ergens reviewers zijn die wel hun verantwoordingen nemen Barny
Sivota Geplaatst 2 september 2016 Geplaatst 2 september 2016 Een nieuw artikel in het help center over caches in gebouwen: http://support.groundspeak.com/index.php?pg=kb.page&id=781 1
Aanbevolen berichten