Spring naar bijdragen

Gearchiveerde Caches


MilkoA

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al een tijd gsak, draai elke dag trouw pocket queries. Maar nu mijn vraag:

Ik merk dat er steeds caches instaan die al gearchiveerd zijn. Gaat dit niet vanzelf als ik de PQ draai??

Als ik bijvoorbeeld ga cachen in een bepaald gebied en selecteer de caches. zie ik er een aantal, als ik dan in dat filter de caches

vernieuw dan blijken er opeen een aantal in het archief te zitten. Hoe voorkom je dit??

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In een PQ krijg je alleen de niet gearchiveerde caches door. Dat betekent dus dat een cache die je in je db had staan als actief bij de volgende PQ niet meer meekomt als hij dan gearchiveerd wordt. GSAK krijgt dus geen update van deze cache en dus "weet" GSAK niet dat hij inmiddels is gearchiveerd.

 

Dit kun je voorkomen door als je op pad gaat naar een bepaald gebied een filter te maken met alleen de caches van dat gebied en die dan geheel te vernieuwen (menu -> geocaching.com API toegang -> cachegegevens vernieuwen) of alleen de status te bij te werken -> (menu -> geocaching.com API toegang -> status controle)

In dat laatste geval werkt hij alleen de status bij wat genoeg is voor jouw vraag. In het eerste geval werkt hij de hele cache bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...