hidde109 Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Sinds een paar dagen is GSAK bij mij ontzettend traag. Met name switchen tussen databases levert ellenlange zandlopers op. Ik kies er dan vaak voor via taakbeheer de boel te killen en opnieuw op te starten. GSAK-updates zijn helemaal bij. Iemand enige suggesties wat er aan de hand kan zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Krijg je ook nag screens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Laat de databases eens optimaliseren (dubbelklik op het aantal getoonde waypoints) en als dat niet werkt repareren/defragmenteren (te vinden in het menu Database). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hidde109 Geplaatst 13 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2016 @Diederikus: Nee, ik heb al jaren een betaalde versie. @StefandD: Bedankt. Ga ik vanavond eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PnavE_81 Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 ik heb er onlangs ontzettend veel logs uitgegooid, daar werd het ook allemaal wat sneller van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hidde109 Geplaatst 16 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2016 DB gerepareerd/gedefragmenteerd en mooi wat logjes verwijderd. GSAK lijkt nu een stuk sneller. Bedankt voor de oplossingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden