Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,,

Kan iemand mij vertellen waarom (in dit geval) in GSAK (95) het aantal Mystery caches verschilt t.o.v. onze profielpagina (113)?

Ben benieuwd.

Geplaatst

je hebt dan niet al je foundlogs in gsak staan.

een reden waardoor dat komt zou kunnen zijn dat je precies 18 van je mystery finds op inmiddels gearchiveerde caches hebt gevonden en je mogelijk in gsak al je gearchiveerde caches weggooit (dus ook degene die je hebt gevonden)

Geplaatst

My Founds pocket query heb ik idd geimporteerd in GSAK, daarom vind ik dit zo raar. Kijk ik in mijn profiel op GC dan missen er dus een aantal en heb de missende nu handmatig de .gpx files van de missende caches handmatig in GSAK toegevoegd en dan kom ik precies aan hetzelfde aantal.

Niet de bedoeling natuurlijk maar het moet dan maar.

Blijft vreemd

Geplaatst (bewerkt)

Bij mij klopt het ook niet helemaal. Enkele onbedoeld dubbel (1x en onrechte maar met jaar verschil (van 2 kanten ooit aangelopen en niet gezien), 1x omdat er na een aanpassing extra gelogd mocht worden, 1 heb ik overgenomen, en 3 lab caches (die zijn wel in GSAK in te bouwen). Toch zie ik dan nog verschil. Heb in GSAK een macro die dubbele logs opspoort, zijn er 3. De overgenomen cache ziet GSAK niet als mijn. Je kan ook maar in 1 van de categorieen komen: CO, gevonden, not gevonden al dan niet gecombineerd met offline.

De myfound pq ziet geen labcaches (en die tellen op .com wel). Om een labcache te laden in gsak, moet je naar de labcaches pagina gaan. Dan naar de hoofdniveau's, bv een event. De URL aanpassen :

https://labs.geocaching.com/Adventures/Details/7bd92232-f1d6-4a55-b90a-1d7a4c5707b9

Vervang Details door Detailsasgpx.

Je krijgt nu een gpx van de lab caches van het event, Hierop in GSAK een log zetten.

bewerkt door thex
Geplaatst

Wat is hier aan de hand. Die getallen moeten kloppen. GSAK en .com moeten gelijk lopen. Dus ik kijk even bij "the jumpers" wat er mis kan zijn. Ik zie dat ze 1345 caches gevonden hebben. Daar klopt niets van, of zijn er meer cachers met de naam "the jumpers"

Of.... en dat is het meest waarschijnlijke: ik kijk weer eens niet goed.

Geplaatst

Dit draadje was aanleiding om bij mij de boel eens uit te mesten, en ik heb alles op orde gekregen. Lege database, founds pq downloaden, pq's voor labs die gevonden zijn aanmaken, en laden. Hier een handmatige found op zetten. Dan een lab maken die ik zelf gemaakt heb en hier mij als CO aan toevoegen.

Geplaatst (bewerkt)

Hee Sparkie: ik zie ook een stunning 1345 op the jumpers/1618072.

Overigens pakt GSAK een nieuw team niet zomaar zelfstandig op. Als de PQ founds van een ander team bevat, moet de boel wel hersteld worden.

bewerkt door thex
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...