campflight Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Het volgende bericht werd mij toegestuurd. Herkent iemend deze? Who in the Netherlands knows this cache? It washed upon the shore at the island Vlieland, but there is no GC-code on it. Inside is only a little log, no GC-code there either. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PnavE_81 Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 staan er namen en datums op van eerdere loggers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
campflight Geplaatst 25 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2015 Dat is een goeie, heb ik niet eens aan gedacht, stom Ik ga het gelijk vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
campflight Geplaatst 25 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2015 Ze zijn er zo goed als zeker achter. Het is Wadkei, Terschelling http://coord.info/GC3YV05 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo-Brein Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Hehe ... nu kan je hem loggen als FOUND IT! Naam in logboek = geldige log! Deze heb je trouwens écht wel gevonden! En dit zonder er bewust naar te zoeken. Valt deze nu onder de categorie "Reizende cache"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PnavE_81 Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 ik zou hem zeker loggen als je zeker weet dat dat hem is. Is nog een lgo met een leuk verhaal ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
milja1 Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Grappig, de CO woont in Nieuwkoop (ZuidHolland), maar is12 weken per jaar op Terschelling te vinden. De CO is werkzaam in het onderwijs. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Ook "grappig" al de loggers die Found it weten te melden, lijkt me toch een duidelijk geval van Not Found it. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 flo dat is in de huidige tijd de "normaalste" gang van zaken, het knopje didn't find it ontbreekt bij vele klaarblijkelijk maar heb niet het lef om te vragen over het waarom, dan word er gereageerd alsof je hun parkietje net heeft doodgetrapt #RareMensen Barny 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden