Spring naar bijdragen

14 Cijfers


de wassies

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben bezig met " Opzij " in Amsterdam,maar nu heb ik 14 cijfers waar ik een coordinaat mee moet maken.

Ik heb al rondgekeken bij geocachingtoolbox.com en JaVaWa maar daar kom ik niet verder mee.

Wee iemand waar ik dan moet zoeken.

Dit zijn mijn getallen: 9161451 3623862.

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Opgave 1, Heb je de co al om hulp gevraagd? die is het eerste aanspreekpunt bij het oplossen van die troep

Opgave 2, voor de echt sneue luitjes zijn er Facebook groepen die veilig achter gesloten deuren over elkaar heen gaan duikelen om jou op weg te helpen

Opgave 3, dit openbare forum is de slechts mogelijke plek om dit soort verwerpelijke bezigheden te bezigen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het is misschien inderdaad beter even contact op te nemen met de cache-eigenaar om je verder op weg te helpen, want dit forum is niet de aangewezen plek om caches + hun oplossingen te bespreken.

Maar het staat forumleden natuurlijk vrij om jou via PM een berichtje te sturen. Er zijn er vast wel die deze cache gedaan hebben en je even op gang willen helpen.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet hoe ik deze moet oplossen. Ik vraag niet om een coordinaat. Ik wil alleen een duwtje in de goede richting en die heb ik gehad. Dus bij deze: iedereen bedankt,

Groetjes Frencis van de Wassies

 

Oké, mooi dat het inmiddels gelukt is. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...