Prullekes Geplaatst 26 juli 2015 Geplaatst 26 juli 2015 Hoi iedereen op dit forum, Voor mij is dit mijn eerste bericht op het forum. Mijn vraag is alsvolgt. Ik heb sinds kort de oregon 650 en gebruik het papierloos caches. Nu waren we vandaag gaan cache en kwam er achter dat de logs niet up to date waren, ik miste logs. Dit logisch want ik moet mn gps natuurlijk blijven update. Hoe doen jullie dit? Ik kan geen gebruik maken van GSAK omdat ik een mac heb. Ik gebruik ICaching.
regenboog2 Geplaatst 26 juli 2015 Geplaatst 26 juli 2015 (bewerkt) Welkom Prullekes Je kunt de logs (bijna) niet up to date houden. Volgens mij kan dit alleen door de cache iedere dag opnieuw naar de GPS te sturen. Maar, is het wel nodig om logs up to date te hebben? Als je met papier zou gaan cachen, zou je dan ook alle 100, 200 of nog meer logs uitdraaien en meenemen? Denk ik niet, toch? 26 juli 2015 bewerkt door regenboog2
Draatje Geplaatst 26 juli 2015 Geplaatst 26 juli 2015 Wij gebruiken een garmin etrex30 om te cachen. Daarnaast zet ik de meeste caches die ik uitzoek ook op mijn telefoon met de c:geo app. Je kunt de caches hierin met een druk op de knop verversen (per cache of allemaal tegelijk). Heel handig als aanvulling op de gps!
Geo-Brein Geplaatst 27 juli 2015 Geplaatst 27 juli 2015 Dat je de listings up-to-date wilt houden, kan ik begrijpen. Maar de logs???Zoals reeds gezegd zal je dan elke dag alle gewenste caches moeten up-to-date houden in ICaching en steeds de laatste versie op de gps plaatsen. Enkel op die manier zal je steeds up-to-date listings mét bijhorende logs hebben.
Aanbevolen berichten