Spring naar bijdragen

JEH, onze eerste cache gevonden; Erg leuk en leerzaam


Gast Hanifa

Aanbevolen berichten

Gast Hanifa

De cache van GCJAAD hebben we vandaag gezocht. Bij Nunspeet, het Zandenbos. Met de LandRover erop uit en tot vlakbij gereden (we hadden een makkelijk bereikbare cache gezocht ivm herstel van mijn rug die ik geblesseerd had tijdens een wedstrijd). Daarna verder gelopen. Erg leuk. Wat hebben we een lol gehad. Cache was keurig verstopt en keurig onderhouden. Hulde. Netjes alles ingevuld en items geruild. Nogmaals, een heel erg geweldige ervaring. Gaan we zeer zeker vaker doen.

 

Verbazingwekkend overigens hoe, in het bos, de gps ons er zo dichtbij bracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gefeliciteerd met jullie eerste cache!! Dit kan het begin zijn van een verslaving die voor sommige een uiterst genot is en voor andere een diepe nachtmerrie!!

Als je er wat meer gevorderd in wordt dan kunnen de volgende symptomen voorkomen:

 

- zwetend wakker worden omdat je die ene cache nou net niet kon vinden :)

- slapeloze nachten omdat je hersenen aan het malen zijn bij de opdrachten van Diamant :no:

- euforie bij het vinden van caches boven de vier sterren en laat staan de eerste ontgroening :thumbup:

- het alles eraan doen om Barny voor te zijn bij de vers van de pers caches of GR bij de nieuwe verse overgevlogen TB's uit andere landen ;)

- je vakante niet meer afstemmen op zon, cultuur en natuur maar om de hoeveelheid en de kwaliteit van de caches aldaar :D

 

en zo kan ik nog wel even door gaan... welkom in Geocacheland!!!!!!

 

Geniet ervan!

Team GPSearching

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...