Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat betreft de oregon, blade21 heeft gelijk. Hier slaat Garmin werkelijk de plank mis. Gevoeligheid ontvanger is 1 ding, maar vervolgens er conclusie aan verbinden middels software die dingetjes glad strijkt (zoals een tunnel in rijden, opvangen van heen en weer lopen) is een andere zaak. De firmware op de ontvanger is de schuldige, er zal wel goedkope rommel ingezet zijn door Garmin. Ik zit regelmatig ook aan het verkeerde kant van het pad, kijk om en zie mijn cachematen 20 meter achter me de andere kant uitlopen.

Geplaatst

.....Maar in het bos liet het toestel me laatst een gebied afzoeken van 20 x40 meter terwijl het volhield een nauwkeurigheid van 8 meter te hebben.

Het kan ook aan de GPS van de legger/C-O liggen! Of de cache ligt gewoon niet op het nulpunt!

Nee wat ik bedoel is wat anders.

Ik heb coördinaten in mijn toestel staan en daar loop ik heen. Het toestel houdt vol dat het een nauwkeurigheid van 8 m heeft. M.a.w. als ik op afstand 0 meter sta dan ligt de cache binnen een straal van 8 meter van me. Als ik even blijf staan dan begint hij te veranderen en stuur me ergens anders heen. Zo liep ik dus een gebied van 20x40m af. Dat kan dus nooit.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...