SolidRock777 Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Onlangs had ik hier ren meldong vsn gehad dat ik deze moest verlengen. Maar heb dat zelf nog niet gedaan. Sinds wanneer doet gekcahing dit dan uit zichzelf verlengen? Voorgaande jaren heb ik zelf dit aangeheven maar nu is mijn membetship verlengd zonder dat ik actie heb ondernonen hoe kan dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Ik vrees dat je vorig jaar per ongeluk op de verkeerde knop hebt gedrukt: "automatisch verlengen". Zo niet, dan een klacht indienen. Is storneren nog mogelijk of wil je jouw premium member-status wel continueren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SolidRock777 Geplaatst 29 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2015 He dank je eel. Dat is het dus. Dat wist ok niet want deed dit zelf aangeven en na een jaar van allerlei gebeurtenissen eeet ik dit niet meer. Bedankt nu ben ik gerustgesteld dat dit niet zomaar gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Met dikke vingers wordt je automatisch verlengd voordat je er erg in hebt. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden