deBruineBeren Geplaatst 17 mei 2004 Geplaatst 17 mei 2004 Mooi hoor zo'n 60CS, maar nu nog een bijbehordende beugel. de Automotive Mounting Bracket Nu zit ik de denken. Die klem, kan je die van de Bracket zelf afhalen. En zo ja, is dat het zelfde mechanisme als bij de eTrex serie. Zie hier een voorbeeld van de Handlebar mounting bracket voor de eTrex.
deBruineBeren Geplaatst 17 mei 2004 Auteur Geplaatst 17 mei 2004 Als dit nl het zelfde is kan ik mijn Etrex Automotive mounting bracket blijven gebruiken. En hoef ik alleen maar een Handlebar mounting bracket voor de 60 te kopen. Die is nog veel goedkoper ook. Heeft iemand een bracket voor de 60 en kan die dit verhaal bevestigen.
TeamTobi Geplaatst 17 mei 2004 Geplaatst 17 mei 2004 Hij ziet er hetzelfde uit als degene die wij vandaag mochten ontvangen , ik zal eens ff kijken...moment Danny
koedeboe Geplaatst 17 mei 2004 Geplaatst 17 mei 2004 Past op de oude etrex houder... Alleen die van het dashboard is misschien een beetje klein. De onderkant komt dan tegen het dashboard aan (of je hebt geen 100% bewegingvrijheid). Dus gewoon de fietssteun kopen (=goedkoopste) en je ben klaar....
TeamTobi Geplaatst 17 mei 2004 Geplaatst 17 mei 2004 Het is geleverd als partnumber 190-00330-05, Er past een GPS in met breedte 55 milimeter, breedste punt intern. Lengte houder ca 13 centmeter. FF wat inscannen... Of HIER voor onverkleinde versie. Er staan verder geen nummers/tekst of houder. Suc6 Danny
deBruineBeren Geplaatst 17 mei 2004 Auteur Geplaatst 17 mei 2004 Zou die Mounting bracket adapter ook los verkrijgbaar zijn. Dat is dan nog goedkoper, we blijven Hollanders
MegaHeks Geplaatst 17 mei 2004 Geplaatst 17 mei 2004 Zou die Mounting bracket adapter ook los verkrijgbaar zijn.Dat is dan nog goedkoper, we blijven Hollanders Dat moet wel bijna, wij hebben namelijk de bracket los
deBruineBeren Geplaatst 17 mei 2004 Auteur Geplaatst 17 mei 2004 Dat moet wel bijna, wij hebben namelijk de bracket los Tja, maar de vraag is hoe kom je eraan, of eraf ?
MegaHeks Geplaatst 17 mei 2004 Geplaatst 17 mei 2004 Dat moet wel bijna, wij hebben namelijk de bracket los Tja, maar de vraag is hoe kom je eraan, of eraf ? De bracket hebben wij in Notter gekocht....heeft hij de rest niet..?
Aanbevolen berichten