Spring naar bijdragen

De website doet raar!


Aanbevolen berichten

Ik ben de afgelopen tijd bezig geweest met een functionele innovatie van de website. Om dit mogelijk te maken heeft er ook een technische innovatie plaatsgevonden waarvoor ik 15 cm boeken heb gekocht, en waar relevant doorgelezen. :lol1:

 

Voordat ik de nieuwe functies kan "live geven", moeten eerst de technische innovaties worden live gegeven. Dat gaat de komende tijd in stapjes gebeuren. Waarom dan dit draadje?

 

Ik heb de zaak natuurlijk getest, maar het is mogelijk dat de verschillende browsers anders omgaan met de aanpassingen. Het kan dus zijn dat jij last gaat krijgen van een site die "ineens raar doet" terwijl "er niets is veranderd". Geef mij in dat geval even een seintje, dan kan ik kijken wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan worden.

 

Ik houd natuurlijk wel bij wanneer wat veranderd is, dus dus geen grappen. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast PDAman
Ik heb de zaak natuurlijk getest, maar het is mogelijk dat de verschillende browsers anders omgaan met de aanpassingen. Het kan dus zijn dat jij last gaat krijgen van een site die "ineens raar doet" terwijl "er niets is veranderd". Geef mij in dat geval even een seintje, dan kan ik kijken wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan worden.

Sinds jij dit gemeld hebt en waarschijnlijk ermee aan de gang bent, is ineens Kruimel weer online en dat was niet zo. Heb je een of ander poort open gezet of filter uitgeschakeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds jij dit gemeld hebt en waarschijnlijk ermee aan de gang bent, is ineens Kruimel weer online en dat was niet zo. Heb je een of ander poort open gezet of filter uitgeschakeld?

:eek::yes::lol1:

In dat geval: Reintje bedankt :lol1:

 

Marja :wine:die blij is dat Kruimel er weer op is!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...