Helmine Geplaatst 3 november 2014 Geplaatst 3 november 2014 Toch heeft Elmo een goed punt te waarschuwen niet te veel reclame te maken. Door de uitgebreide reclame werden verwachtingen geschept. Ook al heeft niemand van het Co-team gezegd dat het een fantastische cache zou zijn, de reclame suggeert dat wel. Zo erg dat ik mijn verwachtingen al snel naar beneden bijstelde. En dat werd waar gemaakt. Hoewel prima verzorgd was 80% van de cache net zo goed bij daglicht te doen. Qua nachtcache een teleurstelling, qua cache an sich uitstekend en leuk gemaakt. Alleen was het thema in de uitwerking niet echt terug te vinden. En dat vond ik een groot gemis. Weer on topic is dat dan gelijk een tip. Als je een thema of verhaal gebruikt, laat dat dan in het veld terugkomen. (Maar dat geldt natuurlijk voor alle caches)
Papermill Geplaatst 3 november 2014 Geplaatst 3 november 2014 Heb gehoord dat het Dutch Challenge Team nu weer aan een nieuwe cache werkt. Ik zou zeggen niet gaan doen want wellicht voldoet deze ook weer niet aan de verwachtingen :-) ;-) (een oud wijsheer schreef ooit: "eenieder is verantwoordelijk voor zijn eigen verwachtingen". Maar of dat ook op een aantal geocachers van toepassing is, betwijfel ik).
Papermill Geplaatst 3 november 2014 Geplaatst 3 november 2014 Heb gehoord dat het Dutch Challenge Team nu weer aan een nieuwe cache werkt. Ik zou zeggen niet gaan doen want wellicht voldoet deze ook weer niet aan de verwachtingen :-) ;-) (een oud wijsheer schreef ooit: "eenieder is verantwoordelijk voor zijn eigen verwachtingen". Maar of dat ook op een aantal geocachers van toepassing is, betwijfel ik).
elmo1979 Geplaatst 4 november 2014 Geplaatst 4 november 2014 Na 91 dagen, na 8.151 pageviews, na 287 founds met veelal lovende logs en na 175 ontvangen favo’s (70%) werd “Ghost Night” gearchiveerd, blijkbaar geen slechte NC. Beukenootje, Ik ben het met je eens dat het zich enkel blindstaren op het aantal verleende favo's ook niet echt mijn ding is. Voor mij is vaak juist de combinatie van de inhoud van de logjes + het aantal favo's hetgene dat in eerste instantie bepalend is voor mijn keuze van een cache. De eerder genoemde feiten van Ghost Night spreken in dat opzicht voor zich. Natuurlijk is en blijft ook de beleving van een cache voor eenieder persoonlijk, wat de een geweldig zal vinden zal de ander zijn neus voor ophalen en omgekeerd. Ghost Night was dan weliswaar door de makers gehyped, maar voor zover ik heb kunnen nagaan hebben zij nooit het woord "topcache" hierbij gebruikt. Dat soort non-qualificaties ontstaan helaas wanneer sommigen menen om dit soort veronderstellingen ongenuanceerd en ondoordacht te kunnen plaatsen. @ Papermill Ik heb je cache geen mislukte topcache genoemd of weggezet als mislukt. Dat is jou eigen opvatting. Het enige wat ik bedoelde te zeggen is dat als je bij je cache verwachtingen schept door je cache zeer groots aan te prijzen. Dan is er ook een kans dat de beleving tijdens het lopen tegenvalt. Dat wil nog niet zeggen dat het een slechte cache was. integendeel alleen waren de verwachtingen bij aanvang erg hoog en die waren niet helemaal waargemaakt Verder vind ik het jammer dat je alsnog zo geërgerd reageert. Want het is nooit mijn bedoeling geweest jou aan te vallen. Beukenootje, Ik ben het met je eens dat het zich enkel blindstaren op het aantal verleende favo's ook niet echt mijn ding is. Voor mij is vaak juist de combinatie van de inhoud van de logjes + het aantal favo's hetgene dat in eerste instantie bepalend is voor mijn keuze van een cache. De eerder genoemde feiten van Ghost Night spreken in dat opzicht voor zich. Natuurlijk is en blijft ook de beleving van een cache voor eenieder persoonlijk, wat de een geweldig zal vinden zal de ander zijn neus voor ophalen en omgekeerd. Ghost Night was dan weliswaar door de makers gehyped, maar voor zover ik heb kunnen nagaan hebben zij nooit het woord "topcache" hierbij gebruikt. Dat soort non-qualificaties ontstaan helaas wanneer sommigen menen om dit soort veronderstellingen ongenuanceerd en ondoordacht te kunnen plaatsen. Papermill kun je wellicht uitleggen waar je het woord topcache vandaan haalt. Voor zover ik weet heb ik dat woord nergens getypt.
Papermill Geplaatst 4 november 2014 Geplaatst 4 november 2014 Elmo1979 stuur maar een pm met je telnr. dan zal ik je dat uitleggen. 1
elmo1979 Geplaatst 4 november 2014 Geplaatst 4 november 2014 Ik en Papermill hebben de geschillen opgelost in een prettig gesprek aan de Telefoon. En de punten van weerszijden zijn duidelijk nu. 1
Aanbevolen berichten