Betty Geplaatst 14 oktober 2014 Geplaatst 14 oktober 2014 Ik heb een Oregon 600.Als ik na het vinden van een cache aangeef dat ik hem heb gevonden, verdwijnt hij niet uit de lijst geocaches. Het schatkistje staat wel open. Toen ik deze Oregon pas had was dat niet zo. Wie weet welke instelling ik aan moet passen?
Team BeagleBrothers Geplaatst 14 oktober 2014 Geplaatst 14 oktober 2014 Hoi, Ik heb een Oregon 650t en bij mij heeft het GPS nog nooit zelf caches verwijderd uit de lijst. Wel worden na het loggen de schatkistjes opengezet zoals je aan geeft. De caches verdwijnen pas als ik de caches handmatig verwijder met een programma als Garmin BaseCamp.
StefandD Geplaatst 14 oktober 2014 Geplaatst 14 oktober 2014 De 600 kent een filter om alleen niet-gevonden caches weer te geven. Let op: gevonden caches zijn niet weg uit je toestel, ze worden alleen niet weergegeven.
norskk Geplaatst 15 oktober 2014 Geplaatst 15 oktober 2014 Bij alle apparaten van de Oregon serie of de Map60/62 serie verdwijnen de caches die je gevonden hebt en als zodanig hebt aangegeven niet vanzelf van je toestel. Het toestel slaat deze wel op in een andere map op het toestel zelf en om deze te verwijderen zul je de GPS ontvanger aan de PC of laptop moeten hangen. Als dit is gebeurd en de apparaten hebben verbinding met elkaar kun je of via de verkenner of via een programma welk gratis te downloaden is (BASECAMP) op de interne schijf van de GPS kijken en daar de caches verwijderen. De caches vind je in de map Garmin-GPX op je toestel. De Oregon 600 heeft een filterinstelling om de gevonden caches uit de lijst te laten verdwijnen. Succes Norskk
Betty Geplaatst 20 oktober 2014 Auteur Geplaatst 20 oktober 2014 Beste mensen, bedankt voor het meedenken. Het gaat er mij om dat de caches die ik gevonden heb, op het moment dat ik het op mijn GPS aan geef uit de lijst met caches gaan. Maar ondanks ik de filter goed heb in gesteld, blijven ze in mijn lijst met geocaches staan, tevens staan ze ook in de lijst van recent gevonden caches. Het was mij bekend dat ik via basecamp de caches van mijn gps kan halen. Bertus29 Betty
treegje Geplaatst 21 oktober 2014 Geplaatst 21 oktober 2014 Beste mensen, bedankt voor het meedenken. Het gaat er mij om dat de caches die ik gevonden heb, op het moment dat ik het op mijn GPS aan geef uit de lijst met caches gaan. Maar ondanks ik de filter goed heb in gesteld, blijven ze in mijn lijst met geocaches staan, tevens staan ze ook in de lijst van recent gevonden caches. Het was mij bekend dat ik via basecamp de caches van mijn gps kan halen. Bertus29 Betty Ga naar geocaching bovenaan rechts klik je op type vervolgens klik je op status en vink je gevonden weg groetjes 1
Aanbevolen berichten