Spring naar bijdragen

Nieuwe firmware etrex euro - Versie 2.07 is uit

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Eindelijk is ie er ook weer voor de eTrex EURO. De wijzigingen zijn niet echt nuttig als nederlander...maar toch.

Changes made from version 2.06 to 2.07:

Added Turkish, Croatian, and Hungarian languages.

Added RT 90 position format.

Added Croatian map datum.

linkje naar de downloadsite van Garmin

[b:post_uid2]Sebas[/b:post_uid2]

Geplaatst

Mogelijk is deze update toch interessant voor mensen die richting het oosten van Europa gaan.

Wat ik me verder afvraag is of de ruimte voor de tracklog nu nog kleiner wordt?

Geplaatst

Dat vroeg ik mij ook af, De ruimte voor de tracklogs voor de gele Etrex is al niet zo groot (bij mij maar 125 punten). Eigenlijk vindt ik dat veel te klein. Ik splits dan ook altijd mijn tracklogs op (in Oziexplorer ) in kleinere stukjes van ongeveer 120 punten, en die sla ik dan weer op als saved tracklog. Het nadeel hiervan is dat je tijdens het afleggen van een tocht, steeds aan het einde van de tracklog, een nieuwe tracklog moet laden. Ik vraag mij ook af, of het mogelijk is om het geheugen van de Etrex Euro uit te breiden zodat er meer tracklog punten kunnen worden opgeslagen. Wie weet hier meer van af ?

Geplaatst
Ik vraag mij ook af, of het mogelijk is om het geheugen van de Etrex Euro uit te breiden zodat er meer tracklog punten kunnen worden opgeslagen. Wie weet hier meer van af ?

Dat zal wel niet kunnen, want die dingen zitten waterdicht dichtgelijmd. (Alhoewel dat niet altijd even goed werkt heb ik gehoord.)

Garantie en reparatie betekent ook: omruilen tegen nieuwe (garantie: gratis natuurlijk, niet-garantie: tegen standaardbedrag).

Geplaatst

Geheugen uitbreidingen in de eTrex betekend net iets te veel knutselen naar mijn idee...heb de binnenkant al wel eens beken, maar daar valt niet te veel aan te prutsen ;) tevens zul je dan ook een eigen firmware versie moeten gaan schrijven ... enz enz

Sebas

Geplaatst

Dat lijkt mij allemaal veel te moeilijk. Daar begin ik dus niet aan. Zou het ook niet mogelijk zijn om een geheugen uitbreiding op de connector te zetten, je download daarvan ook de gegevens naar een pc, dus waarom niet naar een geheugen chip

Geplaatst

Zou kunnen...maar dan heb je ook een interface nodig om het rs232 protocol te kunnen gebruiken....dan kom je dus al gauw op een PDA uit.

PDA's, een beetje simpele dan met een geheugen van 8 mb, zijn al niet eens zo heel duur meer. En hoeft voor het doel ook niet helemaal nieuw te zijn toch?

Dat is volgens mij de meest simpele oplossing.

Sebas

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...