hoppertje Geplaatst 6 mei 2004 Share Geplaatst 6 mei 2004 Even een vraagje waar vast een aantal mensen wel een antwoord op weten. Ik heb inmiddels al verscheidene caches geplaatst, maar er is een ding wat ik nog niet begrijp. Hoe krijg ik een kaartje op de cachebeschrijving die de lokatie v/h coordinaat weergeeft? Ik zie dat namelijk bij heel veel caches staan. Groeten Hoppertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 6 mei 2004 Share Geplaatst 6 mei 2004 Hoe krijg ik een kaartje op de cachebeschrijving die de lokatie v/h coordinaat weergeeft? Ik zie dat namelijk bij heel veel caches staan. Bedoel je nu een kaartje van je zelf of die er standaard in komt na een aantal dagen? Als je het standaard kaartje bedoelt die komt er na een aantal dagen vanzelf in te staan. Er is als eens vaker hierover gespriken op het forum. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovel Geplaatst 6 mei 2004 Share Geplaatst 6 mei 2004 gespriken op het forum Het leuke van zo'n forum is toch dat je elkaars taaltje een beetje leert kennen. Nu ook weer. Dat moet typisch Gronings zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 6 mei 2004 Share Geplaatst 6 mei 2004 gespriken op het forum. Nah, hij had een biertjuh op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 6 mei 2004 Share Geplaatst 6 mei 2004 Nu ook weer. Dat moet typisch Gronings zijn. Nou ik zou je uit de droom helpen mijn toetsenbord heeft een virus opgelopen en nu word telkens de e in een i verwisseld. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden