erikensandra Geplaatst 5 mei 2014 Geplaatst 5 mei 2014 https://www.youtube.com/watch?v=B0akNsJTMug geniaal bedacht......en weer eens wat anders als een koker ik vergeet te vragen of er iemand is, die een beetje een idee heeft van dit soort techniek?? want daar ging het om....
Djoekster Geplaatst 7 mei 2014 Geplaatst 7 mei 2014 Ik denk met 2 gasveren ( achterklep auto o.i.d. ), ziet er wel grappig uit
@NKruizinga Geplaatst 7 mei 2014 Geplaatst 7 mei 2014 Ook zoiets moois zijn de caches van TheHA in panningen. Echte aanraders!
erikensandra Geplaatst 10 mei 2014 Auteur Geplaatst 10 mei 2014 Ik denk met 2 gasveren ( achterklep auto o.i.d. ), ziet er wel grappig uit zoiets had ik ook al gedacht, ben ook al op de research geweest op het www, maar dat kliksysteem moet wel "verdomd" stevig zijn, want op die gasveren staat nogal een power....
Dagwacht Geplaatst 10 mei 2014 Geplaatst 10 mei 2014 Het hoeft niet met een gasveer, maar daar is hier waarschijnlijk wel gebruik van gemaakt vanwege de benodigde kracht om hem weer terug te duwen. Ik heb zo'n soort cache gemaakt, maar het systeem verklap ik niet op het forum.
Aanbevolen berichten