Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb me een paar dagen geleden via de website als Premium Member aangemeld en betaal daar 29,99 euro voor.

Daarvoor gebruikte ik op mijn IPad/IPhone de app Geocaching Intro.

Ik zag dat je vanuit die app een lidmaatschap voor 3 maanden kon nemen voor 8,99 euro of 26,99 euro voor een jaar.

Dat is al vreemd ... via de website betaal je 3 euro meer.

Daarnaast dacht ik, omdat ik Premium Member geworden ben, ik meer functies zou krijgen op die Intro App.

Helaas daar moet je de NIET GRATIS app downloaden voor 11,99 euro (vorige week nog 8,99 euro).

Doe ik iets verkeerd of is dit de normale gang van zaken?

Geplaatst

Het wordt hier wel eens vaker gezegd ... gebruik de zoekfunctie of zoek anders eens met Google.
Niet te snel naar conclusies jumpen.
Succes met zoeken en of de app duurder geworden is weet ik niet, maar ik heb er lang geleden € 8,99 voor betaald en het is het dubbel en dwars waard, tenminste in mijn ogen.

• 2 weeks later...
Geplaatst

goede morgen

ik ben echt een beginner wat krijg ik nu precies als ik een premium member word ?? ik heb de app ook op mijn telefoon gezet en kan daar mee uit de slag ,nu heb ik ook een gps aangeschaft en ben nu basismember maar kan ik als ik premium word via basecamp zo de caches op mijn gps zetten ?? dit lukt niet via basis member.

kan iemand mij hier antwoord op geven aub

thanks joop

Geplaatst (bewerkt)

Hoi,

je kunt op de computer bijvoorbeeld pocket queries aanmaken (een lijst van caches in een bepaald gebied) en die in 1 keer naar je gps sturen.

Ook kun je nu de premium caches bekijken.

Alle caches die je naar de gps stuurt, kun je nu helemaal zien, inclusief beschrijving, hint en logboeken.

Zoek maar een bovenaan op dit forum met de zoekfunctie naar "premium", dan krijg je vast nog veel meer en betere info.

Veel plezier!

En over basecamp krijg je vast nog antwoorden, ik gebruik dat zelf (nog) niet.

bewerkt door MarcoDomi
Geplaatst

Is je Engels goed? Lees dan deze pagina even door. Hier staat beschreven wat het verschil is tussen 'basic' en 'premium' members.

Basecamp heeft niets te maken met wat voor soort lid je bent. Het is een programma van Garmin om kaarten, routes, tracks en waypoints te beheren die toevallig ook een functie heeft om geocaches over te zetten. Persoonlijk gebruik ik het ook niet.

Als basic member kan je alleen loc-bestanden downloaden met de coördinaten die bovenaan de cachepagina staat. Basecamp is echter niet standaard ingesteld om automatisch loc-bestanden te openen. Haal een willekeurig loc-bestandje binnen, klik er met je rechter muisknop op en kies Openen met... Zoek dan Basecamp op en vink aan dat dit programma altijd moet worden gebruikt.

Premium members krijgen gpx-bestanden i.p.v. loc en daar staat Basecamp (als het goed is) wel standaard voor ingesteld.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...