Blutch Geplaatst 26 april 2014 Geplaatst 26 april 2014 Wie wil een etrex 20 die als nieuw is met doos bijna nooit gebruikt ruilen voor een etrex vista / etrex legent HCx / etrex 62s Voor keur gaat naar de etrex legent HCx
bastos Geplaatst 26 april 2014 Geplaatst 26 april 2014 Bedoelt ge deze ? http://img834.imageshack.us/img834/5770/opp7.jpg
SeeBurger Geplaatst 26 april 2014 Geplaatst 26 april 2014 Ik heb er hier een maar gaat voor de 3e keer terug.... rubber rand laat steeds los.
Roos zoekt Schat Geplaatst 27 april 2014 Geplaatst 27 april 2014 Ik heb er hier een maar gaat voor de 3e keer terug.... rubber rand laat steeds los. Na een beetje onderhandelen mer Garmin NL hebben wij het voor elkaar gekregen om met betaling van €80,00 een Etrex 30 te krijgen ipv voor de 3de keer de rand te laten repareren.(je levert de Vista dan wel in) Probleem blijft namelijk terug keren. en ik kreeg de indruk dat Garmin dat een beetje zat word
MacDD Geplaatst 27 april 2014 Geplaatst 27 april 2014 Maar zoals gezegd, ik heb hier een goede Visat HcX met rand die echt nooit meer loskomt. Wil ik best wel ruilen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden