MarcoDomi Geplaatst 2 april 2014 Geplaatst 2 april 2014 Hoi, ik ben bezig met een korte multi voor kinderen. Hoe kies ik op een slimme manier een Prefix-code en een wp lookup-code? Wat is gebruikelijk? En ik neem aan dat ik alle vragen ook in de omschrijving zet, of krijg je dat vanzelf als je de wp's toevoegt (volgens mij niet namelijk)? Ik heb al even zitten grasduinen op internet maar het is me nog niet geheel duidelijk.
Birdie.NL Geplaatst 2 april 2014 Geplaatst 2 april 2014 Een waypoint of stage van een multi krijgt normaliter het prefix S1, S2, S3 wat wordt aangevuld met de 5 letter/cijfers van de GC-code. Je kunt echter ook zelf iets bedenken en invullen zoals AA, BB, CC, etcetera. Bij een kindermulti lijkt me het best om zowel in de beschrijving als bij de waypoints de vragen cq. berekening te zetten. Dat gaat inderdaad niet vanzelf.
MarcoDomi Geplaatst 3 april 2014 Auteur Geplaatst 3 april 2014 Een waypoint of stage van een multi krijgt normaliter het prefix S1, S2, S3 wat wordt aangevuld met de 5 letter/cijfers van de GC-code. Je kunt echter ook zelf iets bedenken en invullen zoals AA, BB, CC, etcetera. Dank je wel! Ik zag dat het max 6 symbolen mochten zijn, en heb nu gekozen voor 2 cijfers van een wp en de laatste 2 letters van de gc-code. Misschien voeg ik nog een ander symbool toe om onderscheid te maken tussen gc en nummer vh waypoint. Bedankt!
Aanbevolen berichten