GeoVio Geplaatst 22 februari 2014 Share Geplaatst 22 februari 2014 Beste medecachers, Ik kom ergens niet uit en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een lijst met caches en die wil ik inladen (zichtbaar maken) in GSAK. Maar nu is mijn vraag hoe. Als ik in GSAK kijk dan zie ik de opties om de bestanden te importeren, maar die bestanden moeten eindigen op .gpx of .loc. Dat zou al helpen als ik wist hoe ik van een lijst met caches zo'n bestand kan maken. Het overzicht wat ik nu heb is een hele lijst met caches, lees de GC-codes en die wil ik in een keer inladen in GSAK. Wie weet wat de handigste manier is? Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt GeoVio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 22 februari 2014 Share Geplaatst 22 februari 2014 (bewerkt) In GSAK ga naar menu "Geocaching.com access" > "Get geocaches..." In Tab Basic: Reference = GCXXXX code en geef in het invoerveld de gc-codes in gescheiden door een komma. 22 februari 2014 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVio Geplaatst 22 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2014 Geweldig!! Hartelijk dank voor je snelle reactie. En een andere vraag van mij hoe vind je deze info zo snel, of weet je dit gewoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Als je vaker met GSAK werkt dan kom je nog wel is handige dingen tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden