Perda Geplaatst 3 februari 2014 Geplaatst 3 februari 2014 Sinds het najaar lukt het me niet meer om nieuwe vrienden aan te maken, terwijl ik hetzelfde doe als ik eerder gedaan heb. Iemand enig idee hoe dit kan?
Hogelanders Geplaatst 3 februari 2014 Geplaatst 3 februari 2014 (bewerkt) Misschien vinden ze je niet meer zo aardig? Sorry, kon het niet laten... Heb je in je account aangevinkt dat je vriendverzoeken accepteert? 3 februari 2014 bewerkt door Teamdanhoff
Perda Geplaatst 5 februari 2014 Auteur Geplaatst 5 februari 2014 Ja, dat heb ik aangevinkt, maar ik kan ook niet zelf een vriendenverzoek versturen,
elmo1979 Geplaatst 7 februari 2014 Geplaatst 7 februari 2014 Hmm kan je mij vertellen hoe je dat doet vrienden aanmaken, lijkt me wel handig zo nu en dan als me eigen vrienden geen zin hebben om te stappen dan maak ik er toch gewoon een stel aan.
Hogelanders Geplaatst 7 februari 2014 Geplaatst 7 februari 2014 Hmm kan je mij vertellen hoe je dat doet vrienden aanmaken, lijkt me wel handig zo nu en dan als me eigen vrienden geen zin hebben om te stappen dan maak ik er toch gewoon een stel aan. O, jij hebt ook geen FB?
elmo1979 Geplaatst 7 februari 2014 Geplaatst 7 februari 2014 jawel hoor maar ook daar maak ik niet me eigen vrienden aan.
Blutch Geplaatst 8 februari 2014 Geplaatst 8 februari 2014 Ik heb ook geen vrienden ligt dat nou aan mij of aan het systeem ??
Hogelanders Geplaatst 8 februari 2014 Geplaatst 8 februari 2014 Aan jou. Barry vindt je ook al niet aardig .
elmo1979 Geplaatst 9 februari 2014 Geplaatst 9 februari 2014 ach blutch dan maak je toch zelf gewoon wat vrienden aan die je wel aardig vinden probleem opgelost.
Odlaniger Geplaatst 9 februari 2014 Geplaatst 9 februari 2014 Ook maar eens even gekeken of ik vrienden heb. Ja hoor, maar liefst drie. Geen idee hoe ik daar aan kom, heb ik die uitgenodigd of geaccepteerd? Met één van de drie heb ik slechts eenmaal in het veld gesproken (een paar dagen geleden). Bij de vrienden staat ook een datum, wat betekent die? Het zijn in twee gevallen datums van voor mijn geocachecarrière. En nog een vraag: kan iemand anders zien wie mijn vrienden zijn?
antarctica Geplaatst 9 februari 2014 Geplaatst 9 februari 2014 Od, de hele dag op stap geweest met drie vrienden en dan verbaas je je erover dat je drie vrienden hebt! Antarctica
Odlaniger Geplaatst 9 februari 2014 Geplaatst 9 februari 2014 En dan vergeet ik nog mijn facebook vrienden.
barny Geplaatst 9 februari 2014 Geplaatst 9 februari 2014 Ant, je krijgt hier trouwens aardig Waardeloos! de wind van voren http://coord.info/GLDA89VV Barny
Phoenix-night Geplaatst 10 februari 2014 Geplaatst 10 februari 2014 Glinsterende dwaalogen in de nacht, een paar overgebleven fireneedles, voor de gelukkigen een herinnering aan een waardeloos nachtelijk avontuur, voor de onwetenden een bron van ergernis en jaloezie. Het zij zo! Phoenix-night
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden