Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi..

Een week of 6 geleden heb ik een cache route gemaakt op een van de mooiste plekjes van Nederland.

Maar nog steeds is mijn cache niet op de kaart terug te vinden.

Wie weet waar ik me moet melden voor een groen stipje op de kaart ???

RUST EN ONRUST verdient het.... vind ik.... en degene die mijn cache al gedaan hebben...

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...50-bdb7a0eaef6e

Wie o wie kan me dat felbegeerde stipje op de kaart bezorgen ???

Mauske

Geplaatst

Mauske,

Ik moet je helaas teleurstellen. Ik had gehoopt je een service te kunnen bieden, maar helaas.

Je cache staat wel op de kaart. Zoom maar in bij Eindhoven en zoek in de html source naar "rust".

Het klopt dat je hem niet ziet op de kaart. De locatie ligt namelijk 30 meter van een andere cache: "De foto cache". Jullie gebruiken de zelde parkeerplaats. "De foto cache" is wel te zien, omdat die cache ouder is.

Cache zijn goed als 2 bolletjes te zien als de coördinaten op de cache pagina's verder dan een paar honderd meter van elkaar liggen.

Geplaatst

Is het mogelijk dat als ik de start coordinaten aanpas, dat mijn cache wel op de kaart te zien is ??

Wordt het kaartje dan ook aangepast ??

Mauske

Geplaatst
Is het mogelijk dat als ik de start coördinaten aanpas, dat mijn cache wel op de kaart te zien is ??

Ja, maar dan moet dat wel over een voldoende afstand gebeuren. Ik schat in zo'n 3 a 400 meter.

Het is mogelijk dat je even langs Hawkeyes moet, omdat je maar over een beperkt gebied kan verschuiven.

Wordt het kaartje dan ook aangepast ??

Tuurlijk. Als je mij een seintje geeft ga ik dat regelen.

Geplaatst

Het is mogelijk dat je even langs Hawkeyes moet ?????? :cry:

Ikke niet snap, ikke nog niet zolang hier spelen ! hihi.. :cry:

Haweyes ? enneuh, wie is dat ? en waar kan ik die vinden ? :angry:

Mauske

Geplaatst
Haweyes ? enneuh, wie is dat ? en waar kan ik die vinden ?  :crybaby:

Hawkeyes is de Nederlandse approver. Dat is iemand die caches goedkeurt voor geocaching.com. Alle caches die op geocaching.nl staan zijn een onderdeel van .com. Om een cache goedgekeurd te krijgen moet je "langs een approver". In Nederland is dat hawkeyes.

En zoals ik wat extra kunstjes kan op de Nederlandse site, (b.v. cache op kaarten plaatsen) kan een approver een aantal zaken die jij en ik niet kunnen. Een daarvan is een cache een eindje verplaatsen. Zelf kun je een cache ook een beetje verplaatsen, maar ik weet niet hoe ver.

Daarom moet je mogelijk met hawkeyes@geocaching.nl contact opnemen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...