Djerken Team Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Voor een absolute newbie gezocht een GPS toestel en wat uitleg erbij, dus graag een beetje hier uit de buurt dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 (bewerkt) Misschien een hele simpele gedachte, maar kunnen de lokale cachers (er zijn er wel een aantal bij jou in de buurt) je in persoon niet wat adviezen kunnen geven? Dan kun je in heel het land je GPS kopen, heb je wat meer marktgebied dus wat meer keuze. Natuurlijk kan het via het forum ook, maar dan vrees ik dat het topic de verkeerde kant op gaat. :-( 6 januari 2014 bewerkt door Flaker91 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djerken Team Geplaatst 7 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2014 Graag zelfs iemand uit de buurt, maar ik moet er mee in contact kunnen komen natuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 "Een GPS" is een veel te ruim begrip. Er zijn GPS-toestellen met touchscreen, met joystickbediening, met kaarten of zonder, klein, groot, goedkoop, duur en veel verschillende merken.... De een wil graag met zo'n joystick, anderen prefereren een (groot) touchscreen. Ik weet o.a. van MacDD dat hij in Zeeuws Vlaanderen woont. Je kan op de map van geocaching.com zien we er caches heeft gelegd bij jou in de buurt, stuur diegene eens een berichtje met je vraag, vraag eens of je mag kijken hoe een dergelijke GPS nou eigenlijk bevalt. Ik heb namelijk het idee dat als jij binnen een straal van +- 20 km op zoek gaat naar iemand die zijn GPS verkoopt, het een lange zoektocht kan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djerken Team Geplaatst 11 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2014 Mag op slot, ik heb een Oregon 450 gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden