tim12jimmi Geplaatst 2 januari 2014 Geplaatst 2 januari 2014 Hallo heb een backup gemaakt van GSAK en deze op mijn usb stick gezet, Heb mijn schijf leeg gemaakt en dan backup daarop gezet uitgepakt en dan niets. wat doe ik fout. Heb in de map GRabbelimages heel veel fotos, .maar wil alleen spoilers foto. kan dat ,en hoe.
DanPan Geplaatst 2 januari 2014 Geplaatst 2 januari 2014 Heb je GSAK opnieuw geïnstallleerd? 1) eerst GSAK installeren en dan 2) backup terug zetten.
tim12jimmi Geplaatst 2 januari 2014 Auteur Geplaatst 2 januari 2014 Ja. waar moet ik de mappen zetten die uitgepakt zijn. via C:program files/gsak en dan in gsak kopieren?
Triskelle Geplaatst 2 januari 2014 Geplaatst 2 januari 2014 (bewerkt) In Tools > Options > General kun je achter Database Folder de folder aangeven waar GSAK de database kan vinden. Je kunt dus met andere woorden zelf bepalen waar de (database) bestanden eventueel nadat je ze hebt verplaatst komen te staan. Edit om toe te voegen: Achter Application Data kun je de folder aangeven waar de overige GSAK data-bestanden staan / komen te staan. 2 januari 2014 bewerkt door Triskelle
StefandD Geplaatst 2 januari 2014 Geplaatst 2 januari 2014 Hoe heb je de backup gemaakt? De gangbare manier is via Bestand --> Veiligheidskopie maken.... Op een andere installatie kan je dan Bestand --> Veiligheidskopie terug zetten... gebruiken. Als je alles aanvinkt worden al je databases, instellingen, macro's en grabbed images overgezet.
Aanbevolen berichten