Spring naar bijdragen

Eerste cache gevonden; Wat moet ik doen om op internet te loggen?


melloncollie

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik voor de eerste keer een cache gevonden. :ph34r: Heel vreemde ervaring. Er liepen nogal wat mensen rond dus eerst even snel een blik geworpen op de plek waarvan ik dacht dat de schat zou liggen. Een boomschorsje aan de kant geschoven en ja, verdraaid, ;) daar lag inderdaad een stalen doos. Heel raar mijn hart ging een beetje sneller slaan echt heel tof.

 

Maar wat moet ik doen om de gevonden cache te loggen?

 

groetjes powiezowie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou eigenlijk niet zoveel. :beer:

1. Je klikt op de startpagina bovenaan op de link die verwijst naar de kaart van NL of Benelux.

2. Vervolgens klik je op de getoonde kaart het gebied aan waar de gevonden cache ligt.

3. Op het volgende getoonde kaartscherm klik je de gekleurde stip van de door jou gevonden cache aan.

4. Je komt nu in de cache-pagina. Hier vindt je rechtsboven een link naar "Log your visit", die je ook weer aanklikt.

5. Nu kom je in een blanco logpagina.

6. Je selecteerd "found it" in het betreffende pull-downmenu, en schrijft in het grote vak een leuke verhaaltje over je vondst.

7. Tot slot bevestig je je log en krijg je een overzichtje van jouw log op het scherm. ;)

 

Als je daarna naar de cache-pagina gaat dan zul je (als het niet te druk is op de server) meteen je log zien staan.

 

Succes :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou eigenlijk niet zoveel. :beer: 

1. Je klikt op de startpagina bovenaan op de link die verwijst naar de kaart van NL of Benelux.

2. Vervolgens klik je op de getoonde kaart het gebied aan waar de gevonden cache ligt.

3. Op het volgende getoonde kaartscherm klik je de gekleurde stip van de door jou gevonden cache aan.

4. Je komt nu in de cache-pagina. Hier vindt je rechtsboven een link naar "Log your visit", die je ook weer aanklikt.

5. Nu kom je in een blanco logpagina.

6. Je selecteerd "found it" in het betreffende pull-downmenu, en schrijft in het grote vak een leuke verhaaltje over je vondst.

7. Tot slot bevestig je je log en krijg je een overzichtje van jouw log op het scherm.  ;)

 

Als je daarna naar de cache-pagina gaat dan zul je (als het niet te druk is op de server) meteen je log zien staan.

 

Succes  :ph34r:

Wel even inloggen met je accountnaam natuurlijk.

 

Hoppertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...