w.vdsnoek Geplaatst 23 april 2004 Geplaatst 23 april 2004 Hallo allemaal, Ik ben bezig met het maken van cache en wil in de cache beschrijving een fotootje/schema... plaatsen echter dit lukt niet Ik heb het als volgt geprobeerd: Eerst de cache beschrijving in Word gemaaklt, deze opgeslagen als Webpagina. Vervolgens pagina openen en via Beeld-Bron geopend. De Bron volledig gecopieerd en deze geplakt in het venster waar de cache beschrijving moet worden geplaatst. De tekst wordt inderdaad netjes geplaatst echter de foto niet. Ik zie dan alleen een kadertje met zo'n rood kruis links boven Heeft er iemand tips voor mij hoe ik in de cache beschrijving ook foto's kan plaatsen?? Alvast bedankt!!
Peetee Geplaatst 23 april 2004 Geplaatst 23 april 2004 Heb je er wel voor gezorgd dat de foto vanaf het internet voor iedereen bereikbaar is? Het lijkt er namelijk op dat de verwijzing naar de foto niet juist is. Het is het handigst om eerst de foto te up-loaden naar de site van de .com, en vervolgens de verwijzing naar de foto binnen de cache-tekst aan te passen aan de nieuwe plek. Hieronder heb ik een klein stukje html geplakt uit een van mijn eigen cache-beschrijvingen: Bovenstaande coördinaten zijn van de parkeerplaats van Staatsbosbeheer. Hoe vind je de cache? als voorbeeld. Je ziet dat met de html-tag de plek aangegeven wordt waar de foto te vinden is. De naam van de foto wordt op de .com hernoemd, in dit geval naar 23838_700.jpg. De juiste naam kun je opvragen door even met de rechtermuistoets op het linkje van de foto te klikken (komt onder aan de cache-pagina te staan) en met de linkertoets op 'Eigenschappen' te klikken.
w.vdsnoek Geplaatst 23 april 2004 Auteur Geplaatst 23 april 2004 Nou, dat is inmiddels gelukt...bedankt hiervoor!! Nu nog een laatste vraagje. Als ik een tekst opmaak in Word kan ik de foto centreren of rechts uitlijnen, is dit hier nu ook mogelijk??
Peetee Geplaatst 23 april 2004 Geplaatst 23 april 2004 Volgens mij gebruik je daar voor de align-optie. Bekijk het voorbeeld in de link maar eens.
ddvddv Geplaatst 28 april 2004 Geplaatst 28 april 2004 Peetee, bedankt voor je duidelijke uitleg. Gretig gebruik gemaakt van je kunde en de vraag van w.vdsnoek. Het resultaat is inmiddels zichtbaar op Zandenbos
Aanbevolen berichten