barny Geplaatst 17 december 2013 Geplaatst 17 december 2013 als je niet op een andere site wilt kijken doe je toch lekker niet mee. We hebben onze lol evengoed wel. .............. Take it or leave it! daar knap ik dus op af jij bent te gast op dit forum maakt een partij reclame en zegt gewoon dat de bezoekers naar een andere site moeten gaan als ik motje en de eigenaar van deze site was had ik meteen alles verwijdert net of je in de appie hein mensen gaat aansporen om vooral in de C1000 boodschappen te gaan doen schandalig, wel de lusten niet de lasten shame you en over interesse van de race moet je je voorganger maar eens vragen, jij weet nog niks Barny 3
Sivota Geplaatst 17 december 2013 Geplaatst 17 december 2013 Ik weet niet zeker of de eigenaar van deze site verbannen is bij de buren. De voorlaatste moderator is dat wel. Ik ook trouwens en zo ken ik er nog wel enkelen. Dus iets meer dan een handje vol schat ik, maar daar gaat het niet om. Hoe de eigenaar van deze site over de site van de buren denkt, dat laat zich, vermoed ik, niet zo heel hard raden wanneer men de geschiedenis een beetje kent. Daarvoor hoeft men niet zo heel erg ver terug. Toch aardig dat er dan hier wel gelegenheid is om aandacht voor de race te vragen. Maar goed, als er op andere sites (zoals deze) reclame gemaakt wordt voor een race en men niet alleen deelnemers werft, maar ook (eerder) donaties voor de prijzenpot, dan vind ik zelf af en toe een update ook wel op z'n plaats. 3
Akaroa Head Geplaatst 17 december 2013 Auteur Geplaatst 17 december 2013 (bewerkt) Als men een update op prijs stelt zal ik dat zeker doen. Maar ik krijg de indruk dat vooral diegene die niet meedoen willen weten hoe het ervoor staat. Voetbal interesseert me niet, maar wat heeft Ajax gemaakt? @Wilbertoord schreef het al leuk. Af en toe een linkje plaatsen! 17 december 2013 bewerkt door Akaroa Head 1
@Wilbertoord Geplaatst 18 december 2013 Geplaatst 18 december 2013 ja, ik ben niet belast met een verleden. En geniet gewoon van cachen. Daarover wil ooit wel op forums wat posten. En als ik dan over een race wat kan mededelen hier, dan doe ik dat gewoon. die race is gewoon van cachers. De buursite faciliteert. Maar prijzen en dergelijke worden gewoon gedoneerd door shops, geocaching.comleden en bezoekers van die site. Daarbij ligt de organisatie ook nog in handen van iemand zonder boos verleden. Dus het feit dat jij (Barny) dan nog probeert te stoken lijkt alsof je gewoon effe wilt prikken om te kijken of Akoroa Head hapt. Schrijf je een racer in, dan is de race ook een beetje van jou Barny! Het is overigens niet snel goed hoor. Had Akaroa niets geschreven, dan had hij het verwijt gekregen dat het exclusief voor global gehouden zou worden.... Zoals bijvoorbeeld hier waar jij (Barny) klaagt dat je er op .com niets over leest https://twitter.com/barnynl/status/379654121915420672 maar zoals hij zelf al voorspelde... je moet nog jaren janken: https://twitter.com/barnynl/status/172607269920448512 Maar jank om de dingen die terecht zijn.. Bijvoorbeeld dat je een ban hebt. En dat je dat onterecht vind. Dit topic gaat over een race voor Geocachers. En geocachers vind je op vele forums. En 90% van de lezers interesseert zich amper voor wat er in het verleden geweest is. Die willen gewoon lezen wat er zoals mogelijk is... En laten we eerlijk zijn. Hier is nogal wat meer te lezen i.v.m. nogal wat meer activiteit. Dus Racen Maar! 2
barny Geplaatst 18 december 2013 Geplaatst 18 december 2013 toch fijn dat je in beetje het verleden duikt, en het zo makkelijk oordelen als je een jaar later weet hoe alles is verlopen ik ben toentertijd duidelijk zat geweest wat betreft de zoektocht naar een nieuwe organisator. die tweet is daar een schreeuw van 140 tekens van ik zie ook dat jij maar de helft weet, geeft niet, als je me eens tegen komt zal ik je wel het een en ander uitleggen, en misschien begrijp je dan de reden waarom ik er niet meer aan meedoe Barny
't Hopbelletje Geplaatst 18 december 2013 Geplaatst 18 december 2013 Goed kinders Om het kort te houden voor we het over alle ban's gaan hebben. Voor wie wil is er ieder jaar een "niet" corrupte race waar echt "geen" coins ineens verdwijnen van andere mensen. Alle info erover is te vinden bij Global en dat lijkt me meer dan voldoende En dan laat ik me van mijn vriendelijkste kant zien om het draadje te sluiten
Aanbevolen berichten