Akaroa Head Geplaatst 29 oktober 2013 Geplaatst 29 oktober 2013 INSCHRIJVEN GEMEENTERACE 2014!!! Inschrijven kan van 1 november 2013 tot en met 30 december 2014 of tot het moment dat het maximale aantal van 250 is bereikt. Inschrijven gaat via e-mail; gemeenterace@ziggo.nl. Geef, als je dat al hebt, het referentienummer (TBxxxxx) door van de geocoin. Belgische coins die uiterlijk 24 december bij mij zijn zullen op 1 januari geplaatst worden in een start cache in Nederland. Adres is op te vragen via e-mail. verdere info over de wedstrijdcoin en hoe het spel er in 2014 uit gaat zien is te volgen via de buren
Akaroa Head Geplaatst 30 oktober 2013 Auteur Geplaatst 30 oktober 2013 INSCHRIJVEN GEMEENTERACE 2014!!! Inschrijven kan van 1 november 2013 tot en met 30 december 2013 of tot het moment dat het maximale aantal van 250 is bereikt. Inschrijven gaat via e-mail; gemeenterace@ziggo.nl. Geef, als je dat al hebt, het referentienummer (TBxxxxx) door van de geocoin. Belgische coins die uiterlijk 24 december bij mij zijn zullen op 1 januari geplaatst worden in een start cache in Nederland. Adres is op te vragen via e-mail. verdere info over de wedstrijdcoin en hoe het spel er in 2014 uit gaat zien is te volgen via de buren
de kikkers Geplaatst 1 november 2013 Geplaatst 1 november 2013 Super! Zijn er al veel aanmeldingen binnen?
Akaroa Head Geplaatst 16 december 2013 Auteur Geplaatst 16 december 2013 Er zijn tot nu toe 130 aanmeldingen! Dus er is nog plaats om je op te geven en mee te doen aan deze mooie wedstrijd!!! Opgave kan via: gemeentrace@ziggo.nl
barny Geplaatst 17 december 2013 Geplaatst 17 december 2013 nu hier ook actief deelnemers geronseld worden, kunnen die deelnemers ook hier update's verwachten? Barmy
@Wilbertoord Geplaatst 17 december 2013 Geplaatst 17 december 2013 Natuurlijk.. Ik zal hier wel af een toe een link naar de buren plaatsen
@rend Geplaatst 17 december 2013 Geplaatst 17 december 2013 Volgens mij werkt die link niet voor Barny.
@Wilbertoord Geplaatst 17 december 2013 Geplaatst 17 december 2013 Jawel.. hij vind het altijd echter wel leuk om te doen net alsof hij er niet opkan... Maar gezien zijn tweets leest hij gezellig alles mee. Zijn vraag is echter wel terecht. Hoe kunnen de lezers hier op de hoogte gehouden worden? Wordt dit door de eigenaren van .nl gewaardeerd? ik weet het niet. Linken lukt niet zag ik al. maar ik ben best bereid om wat aandacht aan de race te besteden hier. Hoe meer deelnemers, hoe leuker het wordt.
barny Geplaatst 17 december 2013 Geplaatst 17 december 2013 ik ben toch wel benieuwd waar ik ooit gezegd heb dat ik daar niet kan lezen? ik kan daar echter niet onder mijn eigen naam (Barny) reageren daar, dat klopt, maar ik heb net als een heleboel globalgekkies hier, daar een heel andere nick moeten kiezen om te kunnen volgen wat die oude dames over mij zitten te smoezen. als ik merk dat de gekkies daar mij even vergeten zijn dan gooi ik wel even een tweet uit of schijf ik hier wat, want nieuwsgierig naar personia non grata zijn de roddeltantes wel maar ik weet dat er wel geocachers zijn die een IP ban hebben en dus de geocoin wedstrijd niet kunnen volgen Barny
Wyatt! Geplaatst 17 december 2013 Geplaatst 17 december 2013 maar ik weet dat er wel geocachers zijn die een IP ban hebben en dus de geocoin wedstrijd niet kunnen volgen Ik kan het mis hebben, maar waren die pagina's (net als bijv. de geochecker daar) niet ook met IP-ban gewoon beschikbaar?
barny Geplaatst 17 december 2013 Geplaatst 17 december 2013 je heb het half mis op die geotjekker is (op bevel van Groundspeak) ook voor IPban bezitters op te vragen omdat anders alle cache's met zulke geotjekkers op nonactief ging zetten. maar de race en alles wat daar bij zit is niet op te vragen zijn twee verschillende dingen Barny
@Wilbertoord Geplaatst 17 december 2013 Geplaatst 17 december 2013 Zo zie je maar weer. is dat verhaal ook weer uit de wereld. Dan blijft de vraag staan. Willen de leden van .nl updates hier. Of gaan ze ervoor naar de buren
Wyatt! Geplaatst 17 december 2013 Geplaatst 17 december 2013 Ik ging ervan uit dat met een IP-ban alleen het forum/chat op global niet beschikbaar zijn en de checker, de tools, de gemeenterace etc. wel. Als ik Barny goed begrijp zijn alleen de zaken die gebruikt kunnen worden op een cachepagina (checker) algemeen beschikbaar. Dus de pagina's over de gemeenterace niet. Dat is jammer, maar misschien helemaal geen probleem. Hoeveel cachers met een IP-ban zijn er eigenlijk bij global en hoeveel daarvan zouden er aan de gemeenterace mee willen doen? Ik denk dat het al veel is als het op een hand te tellen is. Ik kijk in ieder geval gewoon daar.
Akaroa Head Geplaatst 17 december 2013 Auteur Geplaatst 17 december 2013 (bewerkt) Als je sponsors zoekt voor ik weet niet wat ga je ook niet naar 1 winkel, nee, je vraagt het hele dorp! Ik zoek deelnemers voor een race, dus vraag ik op verschillende plaatsen! Er zijn hier altijd mensen die er geen moeite mee hebben om de wedstrijd gewoon te volgen via: de buren Daarnaast wordt er regelmatig een nieuwsbrief verzonden. Dus als je wel mee wilt doen, maar niet de race durft/kunt volgen op een andere site blijf je evengoed op de hoogte! Daarbij, als je niet op een andere site wilt kijken dan doe je toch lekker niet mee. We hebben onze lol evengoed wel. Ik bied alleen iedereen de mogelijkheid zich voor iets leuks op te geven. Take it or leave it! 17 december 2013 bewerkt door Akaroa Head
Aanbevolen berichten