MarcoDomi Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 Hoi allemaal, bij onze Garmin Etrex 30 is het pookje lam naar één kant. Ik moet hem nu opsturen ter reparatie, MAAR: ik kan natuurlijk helemaal niet zonder!! Wie heeft er voor een tijdje een gps te leen? Omgeving Eindhoven. Liefs Domi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@Wilbertoord Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 ik weet dat ze er bij gcwebwinkel ook verhuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 21 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2013 O dat zou mss wat zijn. Niemand die een ouwetje/reserve heeft liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
j.schillemans Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 Beste Domi. Ik heb nog een oude Etrex Legend C liggen die je wel mag lenen. Groeten Jan (rechmire) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wyatt! Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 Geen idee hoe lang zo'n reparatie gaat duren, maar is om te tijd te overbruggen een geocaching app installeren op een smartphone geen optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 21 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2013 O Jan, dat klinkt goed!! Wyatt, ik heb wel een app op mijn telefoon, maar die werkt toch echt minder. Ik mag het toestel retourneren aan Garmin en krijg dan een nieuwe toegestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 21 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2013 Jan, super bedankt, zoals je al las, mag ik er één van een vriendin lenen. 5 tot 10 werkdagen tot een nieuw toestel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden