MacDD Geplaatst 15 oktober 2013 Geplaatst 15 oktober 2013 Hoi Als ik met C:GEO een cache binnenhaal en die offline bewaar dan zie ik een dag ongeveer de foto's. Maar na enkele dagen geen contact met het internet zijn de foto's verdwenen. Iemand een idee hoe dit op te vangen? Ik gebruik het nl. op mijn tablet en dat is voor bijv. een foto-cache erg onhandig zonder foto's. Ik heb ook de officiele gc.com voor android, maar die is helemaal een ramp met foto's.
Krijgertjes Geplaatst 15 oktober 2013 Geplaatst 15 oktober 2013 Worden de foto's soms in een cache opgeslagen en dat die cache geregeld geleegd wordt?
MacDD Geplaatst 15 oktober 2013 Auteur Geplaatst 15 oktober 2013 Worden de foto's soms in een cache opgeslagen en dat die cache geregeld geleegd wordt? Volslagen geen idee. In ieder geval niet bewust. Kan ik ze permanent bewaren?
adoY Geplaatst 15 oktober 2013 Geplaatst 15 oktober 2013 Heb het hier ook even geprobeerd met caches die ik een aantal weken geleden gedownload had maar hier zijn de images ook offline niet beschikbaar! Toch vreemd want mijn c:geo cachemap staat op de (externe) SD card en deze word niet door evt. cleaners schoongemaakt! Misschien kunnen anderen het ook nog bevestigen en dan word het tijd voor een bugreport!
Aanbevolen berichten