patje Geplaatst 21 april 2004 Share Geplaatst 21 april 2004 Ik weet niet of het al bij meer mensen is opgevallen, maar de tijd van het forum staat nog een uur achter! Af en toe best verwarrend! Wellicht kan hij even goed gezet worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postman Geplaatst 21 april 2004 Share Geplaatst 21 april 2004 Patje, dat ligt aan je zelf. Bij jouw controle paneel persoonlijke instellingen boardinstellingen even een vinkje zetten achter zomertijd en ook jou tijd is weer bij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 21 april 2004 Share Geplaatst 21 april 2004 klop bij het vergrootglasje hier boven het woord zomertijd en je komt hier kzag dat de post weer eens sneller was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patje Geplaatst 21 april 2004 Auteur Share Geplaatst 21 april 2004 Oke Ik ben weer bij de tijd. Bedankt! maar een biertje pakken op de zomertijd dan! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 21 april 2004 Share Geplaatst 21 april 2004 Ik zag de vermelding in een van de bovenstaande berichtjes dat de .nl site nog op wintertijd staat. Is daar een verklaring voor? Word dat nog veranderd of moet ik een vinkje zetten. Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patje Geplaatst 21 april 2004 Auteur Share Geplaatst 21 april 2004 je merkt het, gewoon ff een vinkje zetten en je gaat met de tijd mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 21 april 2004 Share Geplaatst 21 april 2004 Nee ik bedoel niet op het forum maar op www.geocaching.nl. Hier staan de laatste berichten van het forum. Deze klok loopt achter patje Geplaatst op April 21 2004, 22:13:24 -------------------------------------------------------------------------------- je merkt het, gewoon ff een vinkje zetten en je gaat met de tijd mee! op de startpagina staat 21:13 ??????? Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 22 april 2004 Share Geplaatst 22 april 2004 Zou het niet gemakkelijker zijn om zomer- en wintertijd centraal in te stellen ? Of is dit niet mogelijk, technisch gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 22 april 2004 Share Geplaatst 22 april 2004 Zou het niet gemakkelijker zijn om zomer- en wintertijd centraal in te stellen ?Of is dit niet mogelijk, technisch gezien? Yep! Ik heb de tijd van het board verzet van een +1 (wintertijd) naar +2 (zomertijd) correctie t.o.v. GMT. Eén muisklik en het was gedaan. Tijden op de indexpagina moeten nu weer kloppen. Mogelijk dat enkele cachers de tijd settings via het controle paneel weer goed moeten zetten omdat ze de foute 'boardtijd' gecorrigeerd hebben. De knoop voor over een half jaar zit alvast in mijn zakdoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden