Askikker Geplaatst 19 september 2013 Geplaatst 19 september 2013 Heb een 650 aangeschaft, en na een flink gevecht (wat was de 550 eigenlijk veel handiger), heb m helemaal onder de knie. Denk dat we toch nog vrienden gaan worden.(ik was nou eenmaal een grote fan van de 550) Maar tot mn grote verbazing zit er geen Wherigo functie op! Iemand een idee of het er alsnog op te zetten is. Ik heb vanuit de back up van de 550 geprobeerd het op het toestel te zetten, en de pc herkent de map wel, maar op t toestel komt de functie niet boven water.
LeoCache Geplaatst 19 september 2013 Geplaatst 19 september 2013 Voor zover ik weet, heeft Garmin die functionaliteit volledig van het toestel geknikkerd. Je zal daarvoor dus nog echt je vertrouwde 550 aan moeten houden.
Vlindertje Geplaatst 19 september 2013 Geplaatst 19 september 2013 Wherigo was een tussenstap en is inmiddels achterhaald. Groundspeak ontwikkelt het concept niet verder. De toekomst is aan het CloudCachen met behulp van een smartphone of tablet. Ook Groundspeak werkt hieraan. Klik voor een voorbeeld van een bij gc.com gepubliceerde CloudCache op het logo onderaan deze bijdrage. Informatie over de geschiedenis van deze cache en CloudCaching in het algemeen vind je hier.
DanPan Geplaatst 19 september 2013 Geplaatst 19 september 2013 Maar tot mn grote verbazing zit er geen Wherigo functie op! Quote: "Je hebt nu eenmaal zondagavond en maandagochtend toestellen. Je moet gewoon geluk hebben dus."
de-fam Geplaatst 20 september 2013 Geplaatst 20 september 2013 Ikzelf heb maar 3 wherigo's gedaan, en alle 3 met de phone. Mede omdat mijn GPS geen wherigo's aankan en anderzijds de phone ook de geluid effecten laat horen. Een aanrader is GC2Z30A Een cloudcache heb ik slechts voor de helft gedaan, die ik ongetwijfeld binnenkort ga afronden. Schijnheiligheid moet je blijven beoefenen 1
Askikker Geplaatst 20 september 2013 Auteur Geplaatst 20 september 2013 Lekker hoor, ik heb geen tablet en al helemaal geen smartphone. Ik vond Wherigo's geweldig gaaf, ik snap niet dat dat ineens achterhaald is. Balen dus.
Aanbevolen berichten