Spring naar bijdragen

Mijn Gemeentes Klopten Niet Hoe Kan Ik Dat Updaten


benotje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zou je misschien wat duidelijker kunnen uitleggen wat het precies niet doet?

In gsak zitten meerdere opties om iets met gemeente e.d te doen,

o ja natuurlijk

 

ik heb een data van 415 gemeentes en het zijn er nu in 2013 408 en hij maakt in de grens gemeentes land fouten bv Schiermonnikoog zegt hij dat dat in Duitsland ligt dat kan ik aan passen via wijzigen maar als ik dan een macro draai zet hij het weer terug

 

ik denk dat ik de plaatsen database op vernieuwen maar ik weet niet hoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De database met gemeentes komt automatisch met GSAK mee, daar kan je weinig aan doen.

 

Upgrade eerst naar de nieuwste versie, 8.3.1.50. In Extra's --> Opties; tabblad Geavanceerd kan je aanvinken dat je ook kleine updates wilt ontvangen. Start dan GSAK opnieuw op en na een paar seconden komt GSAK rechtsonder in een popup met de mogelijkheid om naar de nieuwste versie te updaten.

 

Gebruik daarna de makro CountyStateUpdate (let op: dit is een andere dan de standaard CSC-makro!) om alle landen, provincies en gemeentes te overschrijven.

 

Als je statistieken op je profielpagina gebruikt moet je ook de nieuwste gemeentekaart in je makrofolder zetten. Die kan je hier vinden.

 

Edit: verkeerde makro verbeterd.

bewerkt door StefandD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De database met gemeentes komt automatisch met GSAK mee, daar kan je weinig aan doen.

 

Upgrade eerst naar de nieuwste versie, 8.3.1.50. In Extra's --> Opties; tabblad Geavanceerd kan je aanvinken dat je ook kleine updates wilt ontvangen. Start dan GSAK opnieuw op en na een paar seconden komt GSAK rechtsonder in een popup met de mogelijkheid om naar de nieuwste versie te updaten.

 

Gebruik daarna de makro CountyStateUpdate (let op: dit is een andere dan de standaard CSC-makro!) om alle landen, provincies en gemeentes te overschrijven.

 

Als je statistieken op je profielpagina gebruikt moet je ook de nieuwste gemeentekaart in je makrofolder zetten. Die kan je hier vinden.

 

Edit: verkeerde makro verbeterd.

hallo even een op date

 

je heb me de juiste op lossing geboden door

de nieuwste gemeentekaart in mijn makro folder te laden dat zocht ik

 

bedankt voor het me denken :clap: :clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...