patje Geplaatst 18 april 2004 Geplaatst 18 april 2004 Hallo, ik heb even een vraagje. Ik wil als avatar graag het figuurtje gebruiken dat ik op mijn logsticker heb staan. Dit staat in mijn computer, maar als ik die probeer te gebruiken, dan lukt dat niet. Is dit wel mogelijk en hoe doe ik dat? Alvast bedankt patje
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 18 april 2004 Geplaatst 18 april 2004 Hoe groot is je plaatje? Max op het forumis 64 x 64. Kan dus goed zijn dat daardoor je avatar niet wordt geacepteerd.
Rijenrakkers Geplaatst 18 april 2004 Geplaatst 18 april 2004 Hallo, ik heb even een vraagje. Ik wil als avatar graag het figuurtje gebruiken dat ik op mijn logsticker heb staan. Dit staat in mijn computer, maar als ik die probeer te gebruiken, dan lukt dat niet. Is dit wel mogelijk en hoe doe ik dat? Alvast bedankt patje Hoi Patje, Ik heb op internet een gratis programma'tje gevonden op http://moerstaal.nl/asi/ Het heet: a smaller image. Hiermee kun je zoals de naam al aangeeft je afbeeldingen kleiner maken, en aanpassen aan de eisen die dit forum er aan stelt. Werkt prima! Groeten.....Wil
patje Geplaatst 18 april 2004 Auteur Geplaatst 18 april 2004 Wil harstikke bedankt voor de link. Heb hem meteen gedownload en gebruikt. Kijk maar naar rechts en je ziet het resultaat! Toch fijn dat er mensen zijn die elkaar willen helpen!
Rijenrakkers Geplaatst 19 april 2004 Geplaatst 19 april 2004 Wil harstikke bedankt voor de link. Heb hem meteen gedownload en gebruikt. Kijk maar naar rechts en je ziet het resultaat! :thumbupToch fijn dat er mensen zijn die elkaar willen helpen! Graag gedaan! Je moest eens weten hoeveel hulp ik al nodig gehad heb voor allerhande dingen, dus ik ben blij eens iets voor een ander te kunnen doen. Groeten...Wil
Kruimeldief Geplaatst 19 april 2004 Geplaatst 19 april 2004 Naar rechts? Links toch Ligt eraan vanaf welke kant je naar de monitor kijkt. Vanaf de achterkant is het rechts. GRTZ Kruimeldief Bij een kwestie zijn twee meningen: één verkeerde en één van mij!
hoppertje Geplaatst 19 april 2004 Geplaatst 19 april 2004 Naar rechts? Links toch Ligt eraan vanaf welke kant je naar de monitor kijkt. Vanaf de achterkant is het rechts. GRTZ Kruimeldief Bij een kwestie zijn twee meningen: één verkeerde en één van mij! Das waar alleen wat lastig lezen zo op de kop
Twinlife Geplaatst 19 april 2004 Geplaatst 19 april 2004 Das waar alleen wat lastig lezen zo op de kop Je weet het toch het zijn en blijven drenthen. Gr Twinlife
Kruimeldief Geplaatst 19 april 2004 Geplaatst 19 april 2004 Das waar alleen wat lastig lezen zo op de kop Je weet het toch het zijn en blijven drenthen. Gr Twinlife Phuh, die Hoppert is vast en zekers geen een Grunneger. GRTZ Kruimeldief Laat de vergissingen van gisteren en de vrees voor morgen de dag van vandaag niet bederven.
hoppertje Geplaatst 19 april 2004 Geplaatst 19 april 2004 Gr Twinlife Phuh, die Hoppert is vast en zekers geen een Grunneger. GRTZ Kruimeldief Laat de vergissingen van gisteren en de vrees voor morgen de dag van vandaag niet bederven. Dacht het wel geboren en getogen in het wereldberoemde Ter Apelkanaal Tjeu he
Kruimeldief Geplaatst 19 april 2004 Geplaatst 19 april 2004 Ter Aopelkanaol? Ach tuurlijk. Ik herinner me je achternaom. Die komen allemaol daor uut die omgeving vandaon. Tje, kheb nog familie dei ook zo heitn Dat is ook het verschil tussen ons. Drenthen zeggen ao en Grunnegers oa. Raor huh? Dit is ook weer hielemaol neittopik. Tjeu Krummeldeif Fietsen is gezond. Eet meer fiets!
hoppertje Geplaatst 19 april 2004 Geplaatst 19 april 2004 Ter Aopelkanaol? Ach tuurlijk. Ik herinner me je achternaom. Die komen allemaol daor uut die omgeving vandaon. Tje, kheb nog familie dei ook zo heitn Dat is ook het verschil tussen ons. Drenthen zeggen ao en Grunnegers oa. Raor huh? Dit is ook weer hielemaol neittopik. Tjeu Krummeldeif Fietsen is gezond. Eet meer fiets! Das grappig veul van mien familie woont bie die in emmn. in kredietlanden, emmersmeer, angelslo en emmerhout moi he
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden