Spring naar bijdragen

Updaten Records (Puzzels)


LeoCache

Aanbevolen berichten

In de GSAK-sectie kon ik niet het antwoord op mijn vraag vinden (maar dat zou ook kunnen komen omdat ik niet de juiste zoek-vraag heb gesteld. :) )

 

Waar gaat het om... Ik heb een database aangelegd met puzzels die ik heb opgelost in de loop van enkele 'winters'. Na het oplossen, liet ik GC.com daar een aparte GPX van maken die dus op mijn Oregon werd geplaatst. Om de boel 'ns op te ruimen (het gaat maar om zo'n 50 oplossingen) bedacht ik me dat ik al die losse bestanden natuurlijk óók in GSAK kon plaatsen en er zo 1 'opgeloste puzzels' database van te maken. Is een stuk makkelijker in onderhoud nietwaar?

Maar tot mijn schrik zie ik er zelf puzzels tussen zitten die ik ergens begin 2012 heb opgelost. DAAR kan dus al een hoop shit zijn ontstaan in de tussentijd....

Hoe kan ik nu dus voor die 50 records de laatste gegevens door GSAK van GC.com laten halen? Zodat ik een bijgewerkte listing heb, maar bijvoorbeeld óók de laatste logjes. Ik weet dat je kan laten updaten door een PQ te draaien en die 'er overheen' in te lezen, maar dat is in dit geval geen doen. Het zijn puzzels door half Nederland en bovendien wil ik geen verdere gegevens in de DB hebben dan alléén de puzzels die ik heb opgelost.

 

Het zou mooi zijn als iemand mij kan vertellen dat ik niet de eerste ben die dit 'probleem' heeft. En nog mooier dat iemand mij kan vertellen dat de oplossing nabij is.

 

Alvast mijn hartelijke dank voor elke vorm van helpende reacties.

 

Met vriendelijke groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...