Spring naar bijdragen

Garmin Oregon 450 Wp Met Veiligheidszone


The Scorpios

Aanbevolen berichten

Dit weekend onverwachts onderweg kwamen we de opdracht tegen om een plek te berekenen waar 3 cirkels van 3 waypoints (met verschillende grootte) elkaar kruisen. Thuis simpel op mapsource. En vrogguh deed ik dat met veiligheidszone. Maar we komen het niet vaak meer tegen. En nu weet ik dus niet hoe ik dat kan doen in de Oregon. Het kan dus niet met route en rechte lijnen. Nog even voor de duidelijkheid de opdracht : de cache ligt 123 mter van wp1, 345 meter van wp2 en 324 meter van wp 3. Gelukkig lukte het met gezond verstand, zoeken naar hazepaadjes maar toch wil ik nu wel weten hoe het in de Oregon kan.

 

Wie helpt me op weg? In de handleiding kan ik het niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@Technitum. Reclame voor eigen cache?? :w00t2: Ligt niet in de buurt en vreemd, we hebben nog nooit een wherigo gedaan. Nog op de lange to-do-list

@Audicien, inderdaad gevarenzone. Maar hoe stel ik dat in? Waar dus in de Oregon? Hoe voorzie in wp van gevarenzone :book:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Technitum. Reclame voor eigen cache?? :w00t2: Ligt niet in de buurt en vreemd, we hebben nog nooit een wherigo gedaan. Nog op de lange to-do-list

Voor mijn eigen wherigo (die overal werkt)

@Audicien, inderdaad gevarenzone. Maar hoe stel ik dat in? Waar dus in de Oregon? Hoe voorzie in wp van gevarenzone :book:

Niet, daarom heb ik een wherigo gemaakt (dat is volgens mij de enige manier waarop je een oregon kunt programmeren) waarmee je snijpunten (tussen cirkels, lijnen en een combinatie daarvan) kunt berekenen.

 

Tc

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OOO :oops: moet mijn kennis dus nodig opfrissen....

 

Ik ga er mee aan de gang. Maar de vertaald-naar-nederlands pagina :book: is die er ook in goed nederlands?

 

Anders jammer maar ik kom er dan vast ook wel uit. Anders weet ik je te vinden :notworthy:

bewerkt door The Scorpios
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...