The Scorpios Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Dit weekend onverwachts onderweg kwamen we de opdracht tegen om een plek te berekenen waar 3 cirkels van 3 waypoints (met verschillende grootte) elkaar kruisen. Thuis simpel op mapsource. En vrogguh deed ik dat met veiligheidszone. Maar we komen het niet vaak meer tegen. En nu weet ik dus niet hoe ik dat kan doen in de Oregon. Het kan dus niet met route en rechte lijnen. Nog even voor de duidelijkheid de opdracht : de cache ligt 123 mter van wp1, 345 meter van wp2 en 324 meter van wp 3. Gelukkig lukte het met gezond verstand, zoeken naar hazepaadjes maar toch wil ik nu wel weten hoe het in de Oregon kan. Wie helpt me op weg? In de handleiding kan ik het niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Audicien Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Op d Oregon 600 werkt het met gevarenzones. Als je de drie wps van hun gevarenzones voorziet dan verschijnt er op de kaart een cirkel rond de waypoints. Deze zouden elkaar dan moeten raken en daar licht je gezochte punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Wil je het op de 450 doen, dan kun je gebruik maken van de wherigo die op http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC2C308 beschreven staat. Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 13 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2013 @Technitum. Reclame voor eigen cache?? Ligt niet in de buurt en vreemd, we hebben nog nooit een wherigo gedaan. Nog op de lange to-do-list @Audicien, inderdaad gevarenzone. Maar hoe stel ik dat in? Waar dus in de Oregon? Hoe voorzie in wp van gevarenzone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 @Technitum. Reclame voor eigen cache?? Ligt niet in de buurt en vreemd, we hebben nog nooit een wherigo gedaan. Nog op de lange to-do-list Voor mijn eigen wherigo (die overal werkt) @Audicien, inderdaad gevarenzone. Maar hoe stel ik dat in? Waar dus in de Oregon? Hoe voorzie in wp van gevarenzone Niet, daarom heb ik een wherigo gemaakt (dat is volgens mij de enige manier waarop je een oregon kunt programmeren) waarmee je snijpunten (tussen cirkels, lijnen en een combinatie daarvan) kunt berekenen. Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pieterpaula Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 fh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 13 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2013 (bewerkt) OOO moet mijn kennis dus nodig opfrissen.... Ik ga er mee aan de gang. Maar de vertaald-naar-nederlands pagina is die er ook in goed nederlands? Anders jammer maar ik kom er dan vast ook wel uit. Anders weet ik je te vinden 13 augustus 2013 bewerkt door The Scorpios Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden