nartineke Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Na 694 gevonden caches wil ik weer eens een Geo d'Or uitreiken. Nu staat er op die betreffende pagina dat ik nog maar 9 gevonden caches heb en dus niks kan uitreiken... hoe kan dat? Ik heb er ooit 5 uitgereikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stekelbaars Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Helaas werkt op deze site alleen het forum nog maar. Je kunt je beter toeleggen op het uitreiken van favo's. Misschien als de nieuwe site klaar is..... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Het is nog maar de vraag of het ook op de nieuwe site terug komt. Je zal over moeten gaan op gcvote of favo's 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 De Geo d'Or is een anachronisme en komt hopelijk NOOIT meer terug. Ooit was het een keurmerk voor kwaliteit, bedoeld om het kaf van het koren te scheiden nadat het verval van geocaching had ingezet. In een tijd dat kwaliteitsbewustzijn ver te zoeken is, en stompzinnig strooigoed geldt als norm, zou de Geo d'Or vooral worden misbruikt. Menige voortuinkoker zou de onderscheiding dragen als een vlag op een modderschuit. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden