Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben net premium lid geworden voor €29,99. Ik las ergens, dat als je met paypal betaalt, en je je land van herkomst wijzigt in VS dat je dan dit bedrag in $ betaalt. Maar ik heb het maar gewoon gedaan zoals het hoort :-)

Nu weer gaan uitzoeken wat er allemaal extra kan......

• 2 weeks later...
Geplaatst

je kan een extensie toevoegen in firefox dan komt ber een icoon op je zoekbalk sta je dan op een cache pagina en klik je op het symbooltje wat er bij gekomen is dan word de pagina omgezet naar GPX format die kan je vervolgens in de gpx map van je garmin zetten en klaar is kees .

Ga in firefox naar extensionstype rechts boven in de zoekbalk GPX downloader en volg de insrukties gratis geen member gedoe.

Groetjes Raymond.

Geplaatst

Hoi Raymond

Ben ook even bezig met Firefox, maar krijg geen icoon rechts boven.

Doe ik iets verkeerd.

Groet BeKaJe

Geplaatst

Hoi

geocaches moeten in gpx format aangeboden worden aan de garmin.

Je kan een cache pagina omzetten in gpx format met behulp van een tooltje voovoor firefox

.https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/geocachingcom-gpx-downloader/

als je op de cache pagina staat die je naar de gps wil sturen klik je op het gecreeerde icoontje en de pagina word in gpx format opgeslagen.

meber is dan overbodig

groetjes Raymond.

Geplaatst (bewerkt)

firefox

als ik firefox open zie ik een werkbalk.bestand, bewerk, beeld ,geschiedenis, bladwijzer, extra ,help.

klik op extra, add ons, hier zie je nu geocaching.com downloader bla bla met 3 knoppen opties uit of inschakellen verwijderren.

klik op inschakellen als dit kan als er uitschakellen staat dan is hij al aan niets doen dan.

De tool zit er in en werkt nu nog een koppeling maken

Klik add on beheer uit.

Nu ben je weer op de pagina waar je gebleven was.

klik nu op beeld werkbalken aanpassen nu opend er een scherm met iconen sleep nu het container icoon naar boven achter Help het icoon verplaatst zich mogelijk naar een andere plaats op het scherm .

Als je nu naar de geocache pagina gaat die je naar de gps wilt sturen en je klikt op het icoon dan word de pagina omgezet naar gpx formaat evne opletten waar hij opgeslagen word en vervolgens naar de map gpx verzenden op de gps.

Ik hoop dat het lukt ik heb altijd moeite met aanwijzingen van een ander instukties missen omdat ze voor een ander logies zijn.

ik ben benieuwd of ik in staat ben om wel een goede uitleg te geven.

als de werkbalk niet in beeld is kan je deze alsvolgt aanzetten .

klik op het oranje tabje firefox opties en zet een vinkje bij menubalk nu verschijnd de menu balk als boven beschreven.

groetjes Raymond.

bewerkt door next wave
Geplaatst

Hallo Raymond,

Of je in staat bent om een goede uitleg te geven? Nou ik heb je instructies opgevolgd en.....

GEWELDIG :clown: TOPPIE :clap: HET WERKT :notworthy: GOEDE TIP hoor...

groetjes van het Bebo Team

• 2 years later...
Geplaatst (bewerkt)

Er is blijkbaar een nieuwe versie van Firefox en/of GPX loader want nu werkt niets meer!

Wie kan mij helpen...

Staat ( in de nieuwe versie ) de plugin wel aan?

Klik op menu ( 3 streepjes onder elkaar )

Klik op "Add-ons"

Klik op "Plug-ins"

Staat de 'Garmin Communicator Plug-in' er bij? Zo ja, staat deze dan op 'Always Activate'/'Altijd activeren'?

Zo niet, dan 'Garmin' intypen bij het loepje, op het lopeje klikken en de gevonden driver installeren ( vergeet deze niet op 'Always Activate'/'Altijd activeren' te zetten )

bewerkt door Linkalovers
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...