Petra Geplaatst 3 augustus 2013 Geplaatst 3 augustus 2013 Al een hele tijd cachen wij eigenlijk alleen de oppikkers of multi's zonder foto's dit omdat het zo'n gedoe was om foto's over te brengen naar de gps. Maar nu kom ik een paar hele leuke fotocaches tegen en wil ik toch weer proberen om die foto's bij de bijbehorende caches op de gps te krijgen. Wil/kan iemand mij nog een keer uitleggen (makkelijk) hoe dit het makkelijkst gaat? Ik werk met gsak en daar staan de foto's al in.
Powk Geplaatst 3 augustus 2013 Geplaatst 3 augustus 2013 Wij gebruiken daar de GSAK-macro SendImagesToGarmin voor.
Petra Geplaatst 3 augustus 2013 Auteur Geplaatst 3 augustus 2013 oke neem aan dat dan alle foto's keurig in de gps komen te staan? zag alleen dat hij gsak versie 8 ondersteunt en helaas heb ik de laatste versie van 7 gaat het dan ook lukken denk je?
Powk Geplaatst 3 augustus 2013 Geplaatst 3 augustus 2013 Ik zou niet weten of het met versie 7 ook lukt, probeer het gewoon eens. Gaat het slechts om 1 of weinig caches, dan is deze tool misschien wel geschikt.
Petra Geplaatst 3 augustus 2013 Auteur Geplaatst 3 augustus 2013 helaas macro draait niet in versie 7. de andere tip moet in nog proberen. bedankt ga van de week die van javawa proberen. weet iemand nog een manier?
DanPan Geplaatst 3 augustus 2013 Geplaatst 3 augustus 2013 M.b.v. RCH65 Spoiler Downloader kan je spoilerfoto's op je GPSr plaatsen.Aan de foto's wordt metadata toegevoegd waardoor ze op een kaart kunnen getoond worden, tevens kan je ze aanklikken vanuit de cachelisting.Deze GPSr kunnen beelden met GPS metadata in een kaartoverzicht weergeven:. Garmin Oregon x50. Garmin Montana x50. Garmin nuvi 3790T. Garmin GPSMAP 62. Garmin eTrex 20. Garmin Dakota 20. Apple iPhone / iPod (Foto's -> Plaatsen). Android smartphones (Afbeelding Map App). ... meer ...?De weergave van de spoilerafbeeldingen rechtstreeks in de cachelisting wordt momenteel alleen ondersteund door Garmin GPSr met firmware vanaf januari 2012.
Petra Geplaatst 6 augustus 2013 Auteur Geplaatst 6 augustus 2013 oke ik heb dus een 62 met nieuwste update erop betekend dat dan ook dat het ondersteund wordt om rechtstreeks de spoilerafbeeldingen erop te krijgen? en zo ja wat moet ik daarvoor doen dan?
DanPan Geplaatst 6 augustus 2013 Geplaatst 6 augustus 2013 (bewerkt) oke ik heb dus een 62 met nieuwste update erop betekend dat dan ook dat het ondersteund wordt om rechtstreeks de spoilerafbeeldingen erop te krijgen?Ja, je 62 wordt ondersteund.en zo ja wat moet ik daarvoor doen dan?dit staat stap-voor-stap (Schritt für Schritt) besproken op de site waar je de tool kan downloaden. 6 augustus 2013 bewerkt door DanPan 1
Aanbevolen berichten